  • 1. Data: 2008-02-28 20:53:02
    Temat: KK GEMoney Bank - rezygnacja
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    Kupowałem w Vobisie notebooka na raty 0%. Niestety 0% jest tylko wtedy,
    jeśli weźmiemy KK GE Money Bank. Wpłacłem pierwszą z 20-tu rat,
    podpisałem umowę na tę kartę. TOiP w Vobisie nie mieli. Lepiej - nigdy
    nie mieli i nikt dotąd o takie coś nie pytał (a podpisuje się jej
    znajomość) ;))
    Jako, że w umowie stało, że w ciągu 14 dni od jej podpisania lub
    otrzymania karty (BTW - PIN w zwykłej kopercie wrzucanej do skrzynki,
    karta poleconym na poczcie), to zarydzykowałem. Po kilku dniach i
    nockach przed nowym komputerem przyszło otrzeźwienie i zabrałem się do
    czytania leguraminu. ;)
    Ale szybko się zniechęciłem do karty, bo ... jej obsługa miała mnie
    kosztować 6,90 miesięcznie... :))) Co prawda innych opłat
    niebezpiecznych dla mnie nie było, ale i tak byłaby to jedna z
    njdroższych kart niekolorowych na rynku...
    Postanowiłem więc, że zrezygnuję z karty. Na wszelki wypadek
    postanowiłem to zrobić w oddziale. Wszystko poszło sprawnie. Z jednym
    małym wyjątkiem. W oddziale nie mieli ani regulaminu karty, ani nawet
    TOiP - tu też nikt jeszcze tego nie chciał oglądać? Mało tego Pani
    stwierdziła, że TOiP jest na stronach www. Jako żem pierwszej wody
    grzebacz internetowy, to wiedziałem, że nie znajdzie i faktycznie po
    kilku minutach Pani stwierdziła, że nie wie jak to się stało, ale TOiP
    nie ma na ichniej www. Zresztą, do żadnej z wielu przez nich wydawanych
    kart... ;)))

    P.S.
    Rozumiem, że wystarczy mi pokwitownie z pieczątką banku stwierdzające,
    że wypowiadam umowę o kartę?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 2. Data: 2008-02-28 21:46:28
    Temat: Re: KK GEMoney Bank - rezygnacja
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):
    > Kupowałem w Vobisie notebooka na raty 0%. Niestety 0% jest tylko wtedy,
    > jeśli weźmiemy KK GE Money Bank. Wpłacłem pierwszą z 20-tu rat,
    Nie wiem jak w Vobisie, ale mam doświadczenie z Euro-AGD - i nie musiałem
    wpłacać pierwszej raty w sklepie, też mam 20 x 0%

    ..
    > Ale szybko się zniechęciłem do karty, bo ... jej obsługa miała mnie
    > kosztować 6,90 miesięcznie... :))) Co prawda innych opłat
    Jesteś świadom, że to dopiero po aktywowaniu karty? Chyba, że masz na myśli
    ubezpieczenie :-).

    > P.S.
    > Rozumiem, że wystarczy mi pokwitownie z pieczątką banku stwierdzające,
    > że wypowiadam umowę o kartę?
    Pewnie tak, ja im poprzedną wypowiedziałem listem poleconym nad morze i było
    OK.

    Oczywiście warunki kredytów ratalnych udzielanych w różnych sklepach mogą się
    różnić (nawet jak w obu jest GE), ale może nie. W Euro jest tak: do raty 20 x
    0% dodają kartę, która przychodzi pocztą. Jest nieaktywna i dopóki jej nie
    aktywujesz nie masz dodatkowych opłat (za obsługę karty). Jest tylko
    ubezpieczenie - 8% zadłużenia/udzielonego kredytu (nie pamiętam) na rok. I
    żeby rtay były prawdziwe 0 % - z ubezpieczenia trzeba zrezygnować pisemnie w
    ciągu 30 dni od podpisania umowy kredytowej. W zeszłym tygodniu zakupiełm coś
    na raty w Euro i wczoraj poszedł polecony do Gdańska.

    Pozdrawiam
    Michał M

    ps. wiesz, że masz podgląd do konta karty przez www.gem24.pl ?

  • 3. Data: 2008-02-28 22:24:03
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie wiem jak w Vobisie, ale mam doświadczenie z Euro-AGD - i nie musiałem
    > wpłacać pierwszej raty w sklepie, też mam 20 x 0%

    Ponoć musiałem, dla mnie bez znaczenia...

    > Jesteś świadom, że to dopiero po aktywowaniu karty? Chyba, że masz na myśli
    > ubezpieczenie :-).

    Karty nie aktywowałem, bo najpierw przeczytałem w końcu umowę. 6,90
    kosztuje co mieisiąc posiadanie karty. Ubezpieczenie kredytu było
    dobrowolne i kosztowało 2PLN/mies., ale ja go nie brałem...

    > Pewnie tak, ja im poprzedną wypowiedziałem listem poleconym nad morze i było
    > OK.

    Jeśli tak będzie, to nie zapłacę nawet 1 grosza ponad 20 rat po 1/20
    ceny towaru, czyli prawdziwe 0%... ;)

    >I żeby rtay były prawdziwe 0 % - z ubezpieczenia trzeba zrezygnować
    pisemnie w
    > ciągu 30 dni od podpisania umowy kredytowej.

    Ja od razu zrezygnowałem przy podpisywaniu umowy.

    > ps. wiesz, że masz podgląd do konta karty przez www.gem24.pl ?

    Nie. Nawet nie chce mi się sprawdzać...

  • 4. Data: 2008-03-02 11:07:01
    Od: "agnuk" <n...@m...com>

    jak nie aktywujesz karty to nic więcej nie zapłacisz,
    potem jak skończysz spłacać zrezygnuj z niej.
    Jeżeli wcześniej zrezygnujesz będziesz musiał spalacić wszystkie raty od
    razy

    --
    Aga

  • 5. Data: 2008-03-02 11:08:09