  • 1. Data: 2008-02-29 09:44:29
    Temat: Pekao S. A. -praca licencjacka
    Od: KasiaSmyk <K...@b...pl>

    To i tak jest mało bo pisze prace licencjacką na ten temat i
    potrzebuje więcej informacji (te które tu dostałam to już mam) może
    wie ktoś coś więcej na ten temat (pożyczki gotówkowe dla osób
    fizycznych banku Pekao S. A.).

  • 2. Data: 2008-02-29 10:16:28
    Temat: Re: Pekao S. A. -praca licencjacka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lut, 10:44, KasiaSmyk <K...@b...pl> wrote:
> [...]
    > potrzebuje więcej informacji (te które tu dostałam to już mam) może
    > wie ktoś coś więcej na ten temat (pożyczki gotówkowe dla osób

    Promotor nie moze dac ci listu polecajacego do dyrekcji pekalo?

  • 3. Data: 2008-03-01 12:00:14
    Od: KasiaSmyk <K...@b...pl>

    On 29 Lut, 11:16, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Promotor nie moze dac ci listu polecajacego do dyrekcji pekalo?

    Mam pismo do banku z podpisami i promotora i dyrektora mojego
    wydziału, ale w banku żadnych informacji mimo wszystko nie chcą mi
    udzielić:( a w necie mało co jest na ten temat (tak aby nadawało sie
    na prace).
    Chciałam zmienić bank albo trochę temat ale moja promotorka sie ie
    zgodziła na to - to co się dzieje na mojej uczelni to komedia.

  • 4. Data: 2008-03-01 15:31:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Mar, 13:00, KasiaSmyk <K...@b...pl> wrote:

> [...]
    > Chciałam zmienić bank albo trochę temat ale moja promotorka sie ie
    > zgodziła na to - to co się dzieje na mojej uczelni to komedia.

    Napisz do Amry, opisz trudnosci, moze cos poleci?