  • 1. Data: 2008-02-28 18:38:47
    Temat: Pożyczki gotówkowe banku Pekao S. A.
    Od: KasiaSmyk <K...@b...pl>

    Potrzebuje informacji na temat pożyczek gotówkowych dla osób
    fizycznych banku Pekao S. A.
    Dokładniej interesują mnie takie informacje:
    1) ogólne zasady udzielania pożyczek,
    2) spłata pożyczki,
    3) zabezpieczenia pożyczki,
    4) rodzaje pożyczek.

    Przydały by mi się też inne informacje takie jak: historia banku,
    rozwój bankowości, rys historyczny, system bankowy.

  • 2. Data: 2008-02-28 19:12:17
    Temat: Re: Pożyczki gotówkowe banku Pekao S. A.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Feb 2008 10:38:47 -0800 (PST), KasiaSmyk
    <K...@b...pl> wrote:

    Kasiu-Smyku uzywalas juz wędki?

    >Potrzebuje informacji na temat pożyczek gotówkowych dla osób
    >fizycznych banku Pekao S. A.
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=po%C5%BCyczki+go
    t%C3%B3wkowe+inurl%3Apekao%2Ccom.pl

    >Przydały by mi się też inne informacje takie jak: historia banku,
    >rozwój bankowości, rys historyczny, system bankowy.
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=historia+banku+i
    nurl%3Apekao%2Ccom.pl

    Buziaczek ;)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-02-28 21:15:00
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "KasiaSmyk" <K...@b...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    I do tego jeszcze bibliografia? :-)

    marekz

  • 4. Data: 2008-02-28 23:02:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KasiaSmyk wrote:
> [...]
    >
    > Przydały by mi się też inne informacje takie jak: historia banku,
    > rozwój bankowości, rys historyczny, system bankowy.
    0801365365