  • 1. Data: 2004-01-22 10:00:27
    Temat: Jest mozliwe wybranie z bankomatu nie znajac tajnego kodu?
    Od: "Artur" <A...@o...pl>

    Witam!
    Mojej znajomej ukradziono karte i w ciagu pol godziny wybrano z bankomatu
    2000 zl.Nie miala nigdzie zapisanego tajnego kodu.Inny sposob jak
    podgladniecie przy wybieraniu pieniedzy tez odpada gdyz przyjechala krotko
    przed kradzieza z zagranicy na urlop do Polski i nigdzie jeszcze nie
    wybierala pieniedzy w Polsce.
    Zlodzieje mieli wiec tylko pol godziny czasu (potem znajoma sie zorientowala
    i zablokowala karte) i nie znajac numeru wybrali sobie bez zadnych problemow
    pieniadze.Jak to jest mozliwe?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-22 10:03:56
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Artur <A...@o...pl> wrote:
    > Zlodzieje mieli wiec tylko pol godziny czasu (potem znajoma sie
    > zorientowala i zablokowala karte) i nie znajac numeru wybrali sobie
    > bez zadnych problemow pieniadze.Jak to jest mozliwe?

    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=47
    http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=15

    I inne teksty

  • 3. Data: 2004-01-22 10:35:26
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=47
    > http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=15

    Chyba napisal, ze jeszcze nie wybierała pieniędzy w Polsce ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 4. Data: 2004-01-22 10:53:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:
    > Chyba napisal, ze jeszcze nie wybierała pieniędzy w Polsce ...

    Moze placila karta w Polsce uzywajac PINu?
    Ja tam nie wiem skad przyjechala itp - czy to bylo tak, ze to osoba z
    zagranicy - i ukradli jej karte, a w Polsce nie korzystala w ogole z tej
    karty?
    Czyja to byla zatem karta? Moze ktos wykonal operacje w POSie? Za malo
    informacji IMO.

  • 5. Data: 2004-01-22 10:58:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> writes:

    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=47
    > http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=15

    Ktory z ww. tekstow opisuje przypadek tej pani? W zlodzieja, ktory
    odczytal pin z jej karty za granica, przyjechal tu za nia, ukradl jej
    karte i polecial z nia do bankomatu, nijak nie wierze.

    MJ

  • 6. Data: 2004-01-22 11:28:17
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Ktory z ww. tekstow opisuje przypadek tej pani? W zlodzieja, ktory
    > odczytal pin z jej karty za granica, przyjechal tu za nia, ukradl jej
    > karte i polecial z nia do bankomatu, nijak nie wierze.

    A ja cos nie wierze, zeby go zgadl.

  • 7. Data: 2004-01-22 11:28:31
    Od: "Artur" <A...@o...pl>

> [...]
    > karty?
    > Czyja to byla zatem karta? Moze ktos wykonal operacje w POSie? Za malo

    Placila raz karta w Polsce ale to bylo w marcu 2003.W tym dniu ledwo pol
    godziny wczesniej (max pol godziny)wysiadla z autobusu.Byla to jej karta i
    ani razu nie korzystala z tej karty.

  • 8. Data: 2004-01-22 11:43:48
    Od: "Artur" <A...@o...pl>

    "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:buocg7$5tp$1@news.onet.pl...

    > A ja cos nie wierze, zeby go zgadl.

    Zgadl raczej nie.Ale numer nie byl zapisany na karcie ani w zadnym innym
    miejscu.Ta znajoma ma karty od kilkunastu lat i nigdy takiego czegos nie
    robila.Numer ma tylko w glowie.
    Jak sie teraz dowiedzialem Byly dwa wybrania pieniedzy po 1000 zl. Jedno 8:
    53 a drugie 8:54.Natomiast zablokowanie karty 8:54.Dwie minuty tylko
    zabrakly zeby zlodziej nic nie wyplacil :(

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2004-01-22 11:49:03
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

> [...]
    > 53 a drugie 8:54.Natomiast zablokowanie karty 8:54.Dwie minuty tylko
    > zabrakly zeby zlodziej nic nie wyplacil :(

    mocno dziwne jak dla mnie, nie slyszalem o podobnym przypadku jeszcze

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 10. Data: 2004-01-22 11:54:31
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Artur dnia 2004-01-22 12:43 napisał(a) co następuje:

> [...]
    > 53 a drugie 8:54.Natomiast zablokowanie karty 8:54.Dwie minuty tylko
    > zabrakly zeby zlodziej nic nie wyplacil :(

    W bankomacie którego banku pieniądze zostały wypłacone? Może to jest
    jakiś trop...? W ciągu ostatnich kilku miesięcy było już kilka postów na
    podobny temat - wszystkie wypłaty następowały w bankomatach PKO BP.

    Sam w to nie za bardzo wierzę, ale może ktoś znalazł sposób na
    przechytrzenie oprogramowania bankomatu??? Bo jeśli znajoma nie wykonała
    wcześniej ŻADNEJ transakcji, to jak to wytłumaczyć?

    Marek