  • 1. Data: 2004-01-22 09:43:23
    Temat: Gdzie najlepiej wziac kredyt na zakup mieszkania??
    Od: "Tomek W." <n...@w...pl>

    Pisze to slowa za moja ciocie,ktora niestety nie zna sie na necie a musi
    podjac NIEZWYKLE wazna zycowa decyzje.
    Mam nadzieje,ze pomozecie :-))
    Ciotka chce kupic corce,ktora wchodzi w dorosle zycie mieszkanie,jego koszt
    to okolo 180tys. zlotych.
    Wplata wstepna to 10% i te pieniazki ona posiada.
    Pytanie teraz jak i gdzie otrzymac korzystny kredyt na reszte mieszkanka
    czyli ok 160tys zlotych rozlozony na ok 10 lat,moze wiecej-nie wie ona czy
    ma to jakies znaczenie czy jezeli jest na krocej zawarty to bedzie to
    korzystniejszy wariant??
    Ktory bank ma OBECNIE najkorzystniejsze warunki na kredyt mieszkaniowy?
    Znacie sie w koncu na nich najlepiej.
    I druga sprawa,mozliwe ze ciotka za 2 lub trzy lata moze miec cala kwote na
    splate przedterminowa--ktore banki wtedy najlepiej podchodza do klienta i
    nie oskubia go z pieniedzy??
    Jezeli mozecie oprocz Waszych rad podac mi linki do stron,ktore kompleksowo
    omawiaja ten problem to bede BARDZO Wam wdzieczny!!

  • 2. Data: 2004-01-22 09:49:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomek W. <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wiecej-nie wie ona czy ma to jakies znaczenie czy jezeli jest na
    > krocej zawarty to bedzie to korzystniejszy wariant??

    Zobacz PKO BP, Kredyt Bank, Bank BPH, BZ WBK oraz IMO MultiBank

> [...]
    > Jezeli mozecie oprocz Waszych rad podac mi linki do stron,ktore
    > kompleksowo omawiaja ten problem to bede BARDZO Wam wdzieczny!!

    Z tego co sie orientuje - wszystkie tak pozwalaja

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2004-01-22 10:12:45
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Tomek W." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pisze to slowa za moja ciocie,ktora niestety nie zna sie na necie a musi
    > podjac NIEZWYKLE wazna zycowa decyzje.

    Niech sie ciocia pofatyguje do najblizszego oddzialu expandera to uzyska za
    darmo porade i posrednictwo.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 4. Data: 2004-01-22 13:49:47
    Od: "radeon111" <r...@p...onet.pl>

    A ja proponuje GE Capital Bank mieszkaniowy...
    Użytkownik Tomek W. <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:%WMPb.245371$T...@n...chello.at...

  • 5. Data: 2004-01-22 16:07:04
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > Zobacz PKO BP, Kredyt Bank, Bank BPH, BZ WBK oraz IMO MultiBank
    > Z tego co sie orientuje - wszystkie tak pozwalaja

    nie wiem jak inne, ale w BPH za calkowita splate calosci biora prowizje 1%

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-01-22 20:38:17
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    JerzyR napisal/a:

    > nie wiem jak inne, ale w BPH za calkowita splate calosci biora
    > prowizje 1%

    nie jest to do końca prawdą, biorą 150zł za aneks do umowy przy
    wcześniejszej spłacie.
    czyli Twoje twierdzenie jest prawdziwe przy spłacie 15000.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 7. Data: 2004-01-22 21:52:18
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Tomek W." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niech sie ciocia pofatyguje do najblizszego oddzialu expandera to uzyska za
    > darmo porade i posrednictwo.

    Broć Cię Panie Boże. Najbardziej tendencyjna instutucja żyjącą (między innymi)
    z prowizji od kilku banków, które podpisały z nią Umowę. Oczywiście TYLKO te
    banki są preferowane.

    Tensor1

  • 8. Data: 2004-01-22 23:18:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Broć Cię Panie Boże. Najbardziej tendencyjna instutucja żyjącą
    > (między innymi) z prowizji od kilku banków, które podpisały z nią
    > Umowę. Oczywiście TYLKO te banki są preferowane.

    Dowody, dowody ;)
    Niestety to nie rynek amerykasnski czy brytyjski - ale tam zamiast do banku
    idzie sie do posrednika.
    Proponuje - idz, pamietajac, ze najkorzystniejsze cenowo banki to KB, PKO
    BP, BPH PBK i BZ WBK (ewentualnie Multi w niektorych rozwiazaniach).
    Jesli beda proponowac cos innego - wiadomo ze kombinuja ;)
    A jak ci wylicza co i jak - daj na grupe ;)

  • 9. Data: 2004-01-22 23:50:42
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "radeon111" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ja proponuje GE Capital Bank mieszkaniowy...

    a ja powiem: bron cie Boze przed tym bankiem

    p.
    SirmarK

  • 10. Data: 2004-01-22 23:50:42
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>