  • Data: 2023-01-26 03:40:45
    Temat: Re: Jaki dochód
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 25 stycznia 2023 o 11:29:38 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > No chyba że nie ma tunera DVB-T (uwaga, również DVB-T, nie wystarczy

    Rządowe programy są na DVB-T?

    > "niemanie" tunera DVB-T2, "bo wojna"), wtedy może zostać.

    Z mieszkania i z samochodu... Ale co z piwnicą i garażem?...
    Tam też można schować nielegalny ;) odbiornik...
    Całe szczęście, że nie chadza o nadajniki...
    W namierzeniu odbiornika pelengacja nie pomoże...

    W sanatorium pokazano mi przeznaczenie odbiornika TV -- podłączając laptop via HDMI.
    :)

    -=-

    Parafrazując czy plagiatując?...

    Huczą gabinety
    I imperium drży
    Szydzi z inspektorów
    Nie lęka się Poczty
    Nielegalny naród
    Zakazanej Polski!

    -=-

    TV oglądają starzy ludzie -- bezwładnościowo przyklejeni do tradycji?...
    Chyba są zwolnieni z opłacania abonamentu RTV...

    Tylko patrzeć -- jak opodatkują nam domowe komputery?...
    Od dawna opodatkowują -- choćby czyste nośniki informacji, w tym papier...
    Od niedawna chyba także ,,dyski'' SSD...

    --
    Eneuel