  • Data: 2023-01-27 19:33:51
    Temat: Re: Jaki dochód
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27 sty 2023 o 15:45, J.F pisze:

    > superheterodynowy (czyli wiekszosc) zawiera maly generator.
    > Gdzies w czasie IIws sie okazalo, ze statkowe odbiorniki potrafią
    > niezle emitowac, i w konwojach odbiorniki byly zakazane.

    Zdziwiłem się mocno -- nie słyszałem do tej pory o zakazie odbierania.
    Statki i okręty emitują różnymi metodami z różnych urządzeń -- dlaczego
    tylko radiowe odbiorniki miałyby być zakazane? Cała aparatura emituje...
    Emituje fale Tak elemagnetyczne, jak i mechaniczne (dźwiękowe) fale...
    Dlaczego akurat namierzać anomalie: elemagnetyczne, elektryczne,
    magnetyczne, a nie namierzać fal dźwiękowych? Dlaczego brać na
    celownik tylko emisje odbiorników a nie wszystkiego, co funkcjonuje
    na statkach czy okrętach?...

    Z jakiej odległości można wykryć anomalie spowodowane radiowymi
    odbiornikami?...

    > A po wojnie poszla plotka, ze BBC namierza TV i sprawdza czy
    > wlasciciele placą abonament

    > https://en.wikipedia.org/wiki/TV_detector_van

    Zdziwiłem się mocno.

    > Przy TV mozna bylo jeszcze probowac zlapac 15kHz z cewek odchylania.
    Czy migajace swiatlo w oknach.

    Ciekawe, czy te migotki są widziane przez satelity. ;)
    JKaczyński mógłby zainwestować w satelitarną inwigilację, by nakrywać
    bandytów uchylających się od płacenia... Abonamentowym mafiom powiedzmy
    stanowcze -- NIE!!! [i zapłaćmy tantiemy spadkobiercom JUrbana?] Tak,
    jak powiedzieliśmy mafiom VATOwym!!! [wprowadzając oznaczenia typu
    ??????? ?????? czy Towarzysz Pracy]

    Uliczny monitoring na pewno wykryje migotanie... Iluż zdolnych
    ludzi znalazłoby uczciwą pracę namierniczą w Polsce, i nie tylko
    w Polsce... Toż zdobyte tu doświadczenia można by było eksportować
    na cały świat!!! Jak odróżnić migotanie dyskotekowego szajsu
    od migotania telewizora pracującego na zlecenie rządu?...

    Można by nawet wprowadzić specjalną modulację migotania...
    Dodać do niej szyfrowanie...

    Niestety nie miałem laptopa z HDMI -- miałem netbook, gdy byłem
    w pokoju sam i nie byłem sam, gdy miałem laptop z HDMI...

    > Wszystko jedno - masz mozliwosc odbierania TVPiS, bo ona nadaje,
    > to se kup dongla czy telewizor, ogladaj i płać :-)

    Chyba, że specjalny zespół medycznych specjalistów orzeknie moją
    niemożność słuchania i oglądania?...

    > Do tego jeszcze nie doszlo, ale rzad caly czas ma ochotę :-)

    Cały czas nad tym ciężko pracuje!!!

    > Na razie w ustawie jest zapis
    > "2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny
    > lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    > programu, używa tego odbiornika."

    Jak z oskarżeniem o gwałt...

    > Pomysly, zeby zagladac przez szybe i sprawdzac czy w samochodzie jest
    > radio, sie niedawno pojawily.

    > Ale czytajac powyzej ... mozesz glosniki odlaczyc :-)

    Wówczas odłączę także CD czy inne AUDIOcosie...
    Gdy CD były używane -- nie miałem CD w samochodzie,
    mam CD w samochodzie od czasu, gdy CD wyszły z użycia...

    Lepszy jest smartfon z LTE...

    > amerykanskie ciekawsze, np
    > https://www.youtube.com/watch?v=iVGbM6chBAA

    Zdecydowanie ciekawsze...