  • Data: 2023-01-26 19:38:16
    Temat: Re: Jaki dochód
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Jan 2023 18:40:45 -0800 (PST), Eneuel Leszek Ciszewski
    wrote:

    > Rządowe programy są na DVB-T?

    Chyba ciagle tak - mialy sie zmienic rok temu, ale przyszla wojna i
    nie zmienili.

    > Z mieszkania i z samochodu... Ale co z piwnicą i garażem?...
    > Tam też można schować nielegalny ;) odbiornik...

    Kiedys nie trzeba bylo chowac, wystarczylo wyciagnac wtyczke z
    gniazdka i zdemontowac antene ..

    > Całe szczęście, że nie chadza o nadajniki...
    > W namierzeniu odbiornika pelengacja nie pomoże...

    Oj, zebys sie nie zdziwil.

    > W sanatorium pokazano mi przeznaczenie odbiornika TV -- podłączając laptop via
    HDMI. :)

    No ale nasz/ich rzad uwaza, ze najwazniejsza jest mozliwosc odbioru.

    J.