  • Data: 2023-01-28 01:03:32
    Temat: Re: Jaki dochód
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27 sty 2023 o 21:16, J.F pisze:

    > Na dzwiekowe nie poradzisz - uboot uslyszy, albo nie.

    Ubootów już nie ma od dawna. Obecne podwodne są okrętami -- ogromnymi,
    o podwójnych kadłubach, skutecznie głuszonych/wyciszanych...

    > Ale elektromagnetyczne mozesz wylaczyc, dym ograniczyc.

    Jaki dym? -- z jądrowych?... ;)

    > Musialo byc to wiele kilometrow.

    Wystarczy taki odbiornik schować pod wodę? -- by go skutecznie uciszyć...

    BTW -- gdybym miał szukać schronienia i miał ogromne ;) możliwości,
    schroniłbym się właśnie pod powierzchnię wody... Najchętniej do
    podwodnego okrętu z jądrowym napędem i helikopterowym lądowiskiem...

    Jakim durniem trzeba być -- by mając jachty, szmal itd., uruchamiać
    globalną wojnę, skutecznie niwelującą własne możliwości... Nigdy
    bym nie chciał utracić możliwości pływania jachtem... Jak bardzo
    Mongołowie muszą być durni, by kolekcjonować ;) kolejne wojny...

    > Ale mowimy o zlych odbiornikach, lampowych, z lat 30-40.

    Chyba, że tak...

    > Raczej nie. Zly kąt okna.

    Satelity potrafią widzieć Ziemię spod horyzontu...
    Jeśli chodzi o kąt -- mogłyby oglądać sufity mieszkań...

    > Z drona mozna ..

    Tak trzy_mać!!! Ścigać anarchistów i mafiozów!!!

    Moja matka ogląda TVS... Płaci za to krocie do CATV...
    Podobnie postępują miliony innych ludzi...
    PKB rośnie... ;)

    > ale teraz przybylo migajacych LED i swietlowek.
    > A nawet zwykle zarowki okazuje sie, ze migaja stosunkowo mocno

    Żarówki nie -- ale LEDówki tak...
    Trzeba jakoś zmodulować miganie...

    > O to to to ..

    Tak!!! Tak trzy_mać!!! I do więzienia za nielegalny odbiór!!!
    Administracyjną decyzją pocztowego urzędnika!!! Bez sądu!!!

    > Slepy i gluchy.
    > Ale inwalidzi sa zwolnieni, głusi i niewidomi.
    > Ciekawe czemu osobno - mozna byc np niewidomym i nie miec grupy
    > inwalidzkiej?

    Od dawna w RP nie ma grup -- miejsce grup zajęły stopnie...

    > No chyba, zeby ci tak stwierdzono alergie na propagande PiS :-)

    Alergolog by musiał stwierdzić czy psychiatra?

    Choć raczej nie przepadam za TV -- od długiego już czasu zderzam
    się z propagandą anty-Sikorską... Pojmuję, że nie o rurociągi
    leci, ale o karę nałożoną na JKaczyńskiego z powodu jakiegoś
    obrażenia RSikorskiego...

    [DObajtek nie nazbierał paliwem na tę karę z nawiązką?...]

    > no to tylko antene.

    Dobra myśl, ale gdzie u mnie najłatwiej dokonać tego odłączenia?...

    > "7. Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym, w rozumieniu
    > przepisów niniejszej ustawy, jest urządzenie techniczne dostosowane
    > do odbioru programu."

    > Nie wiem, czy az trzeba LTE, czy wystarczy dowolny smartfon ...
    > wszak PR nadaje tez w internecie ...

    Niestety to prawda -- powiedziałbym nawet, że te netowe stacje
    PR pracują bardzo dobrze!!! Z innymi netowymi bywa różnie...

    Każdy smartfon potrafi, niemal każdy ,,tradycyjny'' telefon komórkowy ma
    radiowy tuner... Większość głośników BT... Od biedy wystarczy słuchawkę
    podczepić do rynny za pośrednictwem diody, by odbierać długie fale...
    Wiem, bo to uskuteczniałem jako dziecię...

    > Tak by wygladalo, ale dziwne to jakies

    ???

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c