  • Data: 2023-01-27 21:16:14
    Temat: Re: Jaki dochód
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Jan 2023 19:33:51 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Zdziwiłem się mocno -- nie słyszałem do tej pory o zakazie odbierania.
    > Statki i okręty emitują różnymi metodami z różnych urządzeń -- dlaczego
    > tylko radiowe odbiorniki miałyby być zakazane? Cała aparatura emituje...
    > Emituje fale Tak elemagnetyczne, jak i mechaniczne (dźwiękowe) fale...
    > Dlaczego akurat namierzać anomalie: elemagnetyczne, elektryczne,
    > magnetyczne, a nie namierzać fal dźwiękowych? Dlaczego brać na
    > celownik tylko emisje odbiorników a nie wszystkiego, co funkcjonuje
    > na statkach czy okrętach?...

    Na dzwiekowe nie poradzisz - uboot uslyszy, albo nie.

    Ale elektromagnetyczne mozesz wylaczyc, dym ograniczyc.

    > Z jakiej odległości można wykryć anomalie spowodowane radiowymi
    > odbiornikami?...

    Musialo byc to wiele kilometrow.

    Ale mowimy o zlych odbiornikach, lampowych, z lat 30-40.

    > Zdziwiłem się mocno.

    > Czy migajace swiatlo w oknach.
    >
    > Ciekawe, czy te migotki są widziane przez satelity. ;)

    Raczej nie. Zly kąt okna.

    > JKaczyński mógłby zainwestować w satelitarną inwigilację, by nakrywać
    > bandytów uchylających się od płacenia...

    Z drona mozna ..

    > Uliczny monitoring na pewno wykryje migotanie... Iluż zdolnych
    > ludzi znalazłoby uczciwą pracę namierniczą w Polsce, i nie tylko
    > w Polsce...

    ale teraz przybylo migajacych LED i swietlowek.
    A nawet zwykle zarowki okazuje sie, ze migaja stosunkowo mocno

    > Toż zdobyte tu doświadczenia można by było eksportować
    > na cały świat!!! Jak odróżnić migotanie dyskotekowego szajsu
    > od migotania telewizora pracującego na zlecenie rządu?...

    > Można by nawet wprowadzić specjalną modulację migotania...
    > Dodać do niej szyfrowanie...

    O to to to ..

    > Chyba, że specjalny zespół medycznych specjalistów orzeknie moją
    > niemożność słuchania i oglądania?...

    Slepy i gluchy.
    Ale inwalidzi sa zwolnieni, głusi i niewidomi.
    Ciekawe czemu osobno - mozna byc np niewidomym i nie miec grupy
    inwalidzkiej?

    No chyba, zeby ci tak stwierdzono alergie na propagande PiS :-)

    > Cały czas nad tym ciężko pracuje!!!

    > Jak z oskarżeniem o gwałt...

    > Wówczas odłączę także CD czy inne AUDIOcosie...
    > Gdy CD były używane -- nie miałem CD w samochodzie,
    > mam CD w samochodzie od czasu, gdy CD wyszły z użycia...

    no to tylko antene.

    > Lepszy jest smartfon z LTE...

    "7. Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym, w rozumieniu
    przepisów niniejszej ustawy, jest urządzenie techniczne dostosowane do
    odbioru programu."

    Nie wiem, czy az trzeba LTE, czy wystarczy dowolny smartfon ...
    wszak PR nadaje tez w internecie ...

    Tak by wygladalo, ale dziwne to jakies

    J,