  • Data: 2023-01-27 15:45:52
    Temat: Re: Jaki dochód
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Jan 2023 23:43:52 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Teraz też -- wystarczy wyciągnąć z gniazda USB... ;)

    Przepis raczej nie mowi o USB :-)

    > Odbiornik można spelengować?

    superheterodynowy (czyli wiekszosc) zawiera maly generator.
    Gdzies w czasie IIws sie okazalo, ze statkowe odbiorniki potrafią
    niezle emitowac, i w konwojach odbiorniki byly zakazane.

    A po wojnie poszla plotka, ze BBC namierza TV i sprawdza czy
    wlasciciele placą abonament

    https://en.wikipedia.org/wiki/TV_detector_van

    Przy TV mozna bylo jeszcze probowac zlapac 15kHz z cewek odchylania.
    Czy migajace swiatlo w oknach.

    > Donglem USB też?

    Wszystko jedno - masz mozliwosc odbierania TVPiS, bo ona nadaje,
    to se kup dongla czy telewizor, ogladaj i płać :-)

    Do tego jeszcze nie doszlo, ale rzad caly czas ma ochotę :-)

    Na razie w ustawie jest zapis
    "2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny
    lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    programu, używa tego odbiornika."

    > Najgorsze jest samochodowe radio -- jak je zepsuć?...

    Pomysly, zeby zagladac przez szybe i sprawdzac czy w samochodzie jest
    radio, sie niedawno pojawily.

    Ale czytajac powyzej ... mozesz glosniki odlaczyc :-)

    > Skoro jesteśmy przy TV -- fajny film właśnie teraz oglądam...
    > https://www.youtube.com/watch?v=u6tEi2FmKZY

    amerykanskie ciekawsze, np
    https://www.youtube.com/watch?v=iVGbM6chBAA
    https://www.youtube.com/watch?v=LZf8yA8GUbE