  • 21. Data: 2010-05-31 12:18:24
    Temat: Re: Jaki bank ma największe oprocentowanie?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    napisał w wiadomości news:hu08ir$1m1$1@inews.gazeta.pl...

    > Próbuję to tłumaczyć -- bezskutecznie jak na razie. :)

    Znam winnego: 'czytanie ze zrozumieniem' ;-)
    P.G.

  • 22. Data: 2010-05-31 21:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > I tak, i nie. Stawka godzinowa ;) nie zależy od liczby kont.

    :)
    swietne
    skoro idac ulica znalazłem 10 groszy i je podniosłem co zajeło mi 5 sekund
    to mozna powiedziec, ze zarabiam rocznie na znajdowaniu pieniedzy 10gr * 20
    * 60 * 24 * 365
    Mozna i tak...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 23. Data: 2010-05-31 21:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@C...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Znam winnego: 'czytanie ze zrozumieniem' ;-)

    oh, ach
    jaki ja głupi a jacy panowie mądrzy...
    niemniej jednak zapomnieli panowie ze:
    - mowimy o 9 kontach a kto rozsadny trzyma pieniadze na 9 kontach po 30
    złotych na kazdym?
    - te konta trzeba zalozyc
    - mowimy o kontach na kilka osób - kazde musi odwiedzic bank
    - te pieniadze na tych 9 kontach musiały sie skads wziac, wiec trzeba było
    wykonac 9 przelewów
    - cos z tymi pieniedzmi trzeba zrobic
    - a co jak po kapitalizacji juz groszówki sie ladnie nie zaokragla - trzeba
    z kazdego konta wziac kilka grszy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 24. Data: 2010-05-31 21:34:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 3...@b...poznan.pl

> [...]
    > to mozna powiedziec, ze zarabiam rocznie na znajdowaniu pieniedzy 10gr * 20

    Złodziej... ;) Znalezione? -- trzeba oddać!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2010-05-31 21:38:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 3...@b...poznan.pl

    > oh, ach
    > jaki ja głupi a jacy panowie mądrzy...

    Postanowiłem, że nie będę już spierał się z szanownym
    Panem i przyznam Mu racje w tak zwane ciemno!!! ;)

    > niemniej jednak zapomnieli panowie ze:
    > - mowimy o 9 kontach a kto rozsadny trzyma pieniadze na 9 kontach po 30
    > złotych na kazdym?

    Ten, kto ma 270 złotych i 9 kont? :)

    > - te konta trzeba zalozyc

    Dając zatrudnienie pracowniczkom banków -- w rzeczy samej!
    W dobie bezrobocia pracowniczki będą wdzięczne dozgonnie!

    > - mowimy o kontach na kilka osób - kazde musi odwiedzic bank

    Mówimy o kontach dwóch osób -- żony i męża!
    Ty po to żenisz się, aby unikać swojej ślubnej? :)
    Gratulacje! ;) W innym poście piszesz o złodziejstwie,
    tutaj o cudzołożeniu... ;) Jak tak można?!

    > - te pieniadze na tych 9 kontach musiały sie skads wziac, wiec trzeba było
    > wykonac 9 przelewów

    Można od razy wpłacić (w kasie banku) na 9 kont.

    Poza tym?... Hm... Już tyle razy Ci tłumaczyliśmy -- na kontach były
    pieniądze, ale że w Grecji zrobiło się przedwcześnie gorąco (zamiast
    w maju, to chyba jesienią!) więc trzeba było zabrać stamtąd szmal...
    Zabrać wszystko albo zostawić po 34 złote -- mała różnica, wyceniona
    na 5 sekund. A na wytłumaczenie tego Tobie to pewnie i 15 kwadransów
    nie starczy. :)

    > - cos z tymi pieniedzmi trzeba zrobic

    Wydać na lody? :) Na ubezpieczenie komunikacyjne zwane OC? :)
    To znana prawda - pieniądze szczęścia nie dają, a jedynie niezależność. ;)

    > - a co jak po kapitalizacji juz groszówki sie ladnie nie zaokragla - trzeba
    > z kazdego konta wziac kilka grszy?

    Zamiast 11% jest 10% -- też nieźle. :) Tylko greckie ryzyko duże. :)

    --
    ^ PEF [litry/minutę] 720 dni maja pod kreską oznaczają wartości P
    W Ś C P S N
    - . . ' . . . . dni 710 minimalne z danego dnia; maksymalne są
    ----+-+-+-+-+-+-*-+-*-*------> 700 nad kreska oznaczającą 700 litrów/min.
    1 2
    - 19 22 28 . maja 690 czerwiec będzie miał dłuższą signaturę 3
    4 5 6 7 8 9
    - 2526 2010 680 .`'.-. ._. 10
    11 12 12 14 15 16
    - 21 24 29 roku 670 .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com 17
    18 19 20 21 22 23
    - 23 30 660 `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ 24
    25 26 27 28 29 30
    18 20 27 650 o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.;,,. ; . ,.. ; ;. 31
    maj 2010 rok

  • 26. Data: 2010-06-01 05:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ten, kto ma 270 złotych i 9 kont? :)

    masz racje,
    mnie bez dokładnego wyliczenia nie przekonasz, zwlaszcza argumentami, ze
    jak masz 270zł to warto je trzymac na 9 kontach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 27. Data: 2010-06-01 05:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Złodziej... ;) Znalezione? -- trzeba oddać!!!

    komu?

    rozumiem, ze ad meritum zgadzasz sie?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 28. Data: 2010-06-01 07:27:56
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    wiadomości news:31052010.2F835AC4@budzik61.poznan.pl...

    > - te konta trzeba zalozyc

    > - te pieniadze na tych 9 kontach musiały sie skads wziac, wiec trzeba było
    > wykonac 9 przelewów

    6.5% bez belki było dla mnie wystarczającym powodem, a że 6.5% było tylko do
    5kPLN.....
    Jakby nie te ograniczenia to oczywiście wystarczyło by jedno konto.

    > - cos z tymi pieniedzmi trzeba zrobic

    Był kiedyś taki kawał, że ktoś bał się wpłacić 50$ na konto, bo co jak bank
    zbankrutuje. Kończył się: No wiesz, szkoda ci tych 50$ aby zobaczyć jak
    Związek Radziecki bankrutuje.
    P.G.

  • 29. Data: 2010-06-01 12:10:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > komu?

    > rozumiem, ze ad meritum zgadzasz sie?

    Co do stawki godzinnej? Nie liczyłem. ;)
    Plecy od ciągłego gimnastykowania też mogą boleć... ;)
    Trzeba by uwzględnić wiele czynników, w tym i koszty leczenia. ;)
    A może odwrotnie -- taka gimnastyka mogłaby dodać zdrowia? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2010-06-01 12:15:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > masz racje,
    > mnie bez dokładnego wyliczenia nie przekonasz, zwlaszcza
    > argumentami, ze jak masz 270zł to warto je trzymac na 9 kontach...

    Nie zamierzam -- w Grecji nie jest bezpiecznie. ;)
    Ale w EB (15 kont w pakiecie) trzymam (jak całe masy
    innych ludzi) rozłożone pieniądze na wszystkich oszczędnych.

    Co więcej -- gdy chciałem przekroczyć próg nadziei na belkę, :)
    pracowniczka banku zauważyła, iż oczywiście może spełnić moją
    prośbę, czyli zaksięgować wpłacane pieniądze na podane przede
    mnie konto, ale jej zdaniem lepiej uczynię, jeśli wpłacę te
    pieniądze na inne konto i uniknę oberwania Belką po głowie... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'