  • 1. Data: 2010-05-26 12:04:11
    Temat: 1% z Amexa Mille
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Dziś zadzwonila do mnie panna z Mille i obwieściła, ze od każdej
    transakcji bezgotówkowej ichniejszym Amexem do końca roku, zwrócą 1%.
    Zaczynam ich lubić...

    A swoją drogą coraz więcej punktów odmawia honorowania tej karty,
    tłumacząc się wysokimi prowizjami, pobieranymi właśnie przez Amex. Czy
    ktoś może się orientuje, czy tak jest w rzeczywistości i jakiego rzędu
    są te prowizje ?

  • 2. Data: 2010-05-26 12:35:06
    Temat: Re: 1% z Amexa Mille
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 26 Maj, 14:04, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > tłumacząc się wysokimi prowizjami, pobieranymi właśnie przez Amex. Czy
    > ktoś może się orientuje, czy tak jest w rzeczywistości i jakiego rzędu

    Nie jest to na 100% informacja, ale właśnie coś około 1% więcej niż
    przy MC i Visa.

  • 3. Data: 2010-05-26 12:39:30
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 14:35, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Nie jest to na 100% informacja, ale właśnie coś około 1% więcej niż
    > przy MC i Visa.

    Pewna sklepowa powiedziala mi, że Amex przysyla im oddzielne faktury i
    nalicza prowizje sięgajace 15 %(???) ! Mam wrażenie, że to brednie,
    mające na celu zniechęcenie klienta do posługiwania się tą kartą.

  • 4. Data: 2010-05-26 13:59:30
    Od: fanfaran <l...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 14:39, szczurwa pisze:

    > Pewna sklepowa powiedziala mi, że Amex przysyla im oddzielne faktury i
    > nalicza prowizje sięgajace 15 %(???) ! Mam wrażenie, że to brednie,
    > mające na celu zniechęcenie klienta do posługiwania się tą kartą.

    A ja wlasnie kiedys widzialem taka fakture, w ktorej od transakcji za
    cos kolo 80zl, policzyli sobie prowizje 1,20zl

  • 5. Data: 2010-05-26 14:18:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 15:59, fanfaran <l...@v...pl> wrote:

    > A ja wlasnie kiedys widzialem taka fakture, w ktorej od transakcji za
    > cos kolo 80zl, policzyli sobie prowizje 1,20zl

    To znaczy, że za transakcje AMEXEM akceptanci są obciążani podwójnie,
    raz przez bank-wystawcę karty, a po raz drugi wprost przez Amex ?

  • 6. Data: 2010-05-26 14:23:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "fanfaran" htj9gi$m05$...@n...onet.pl

    > A ja wlasnie kiedys widzialem taka fakture, w ktorej od transakcji za cos kolo
    80zl, policzyli sobie prowizje 1,20zl

    Więc chyba to nie jest dużo w zestawieniu z przeciętnymi prowizjami karcianymi?
    (albo ja czegoś nie pojmuje należycie)

    MZ Fiskus powinien płacić za obsługę kart, skoro płaci za obsługę obracania surowcami
    wtórnymi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-05-28 15:44:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To znaczy, że za transakcje AMEXEM akceptanci są obciążani podwójnie,
    > raz przez bank-wystawcę karty, a po raz drugi wprost przez Amex ?

    wygląda na to, że amexy są akceptowane tam gdzie marże są najwyższe np.
    w hotelach

    i bardzo chętnie akceptują je na "zachodzie", czyżby tam bylo normalnie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-05-28 19:00:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    A ja nie widzę takiej oferty na www...

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2010-05-28 22:14:26
    Od: fanfaran <l...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 16:18, szczurwa pisze:

    > To znaczy, że za transakcje AMEXEM akceptanci są obciążani podwójnie,
    > raz przez bank-wystawcę karty, a po raz drugi wprost przez Amex ?

    Nie wiem tego. Byc może tak jest. W każdym razie znajomemu co ma maly
    biznes, kiedyś taką fakturę osobno za przyjęcie amexa przysłali

  • 10. Data: 2010-05-29 12:15:53
    Od: PP <n...@n...pl>

    On 2010-05-26 14:04, szczurwa wrote:
> [...]
    > tłumacząc się wysokimi prowizjami, pobieranymi właśnie przez Amex. Czy
    > ktoś może się orientuje, czy tak jest w rzeczywistości i jakiego rzędu

    a uzywales amexa czesto? od jak dawna masz ta karte?