  • 1. Data: 2010-05-26 09:20:28
    Temat: Jaki bank ma największe oprocentowanie?
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Jak w temacie, jaki bank byście polecili ?

  • 2. Data: 2010-05-26 10:05:35
    Temat: Re: Jaki bank ma największe oprocentowanie?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak w temacie, jaki bank byście polecili ?

    Nie mam wielkiego rozeznania, ale myślę, że to Polbank (5,5% dziennej
    kapitalizacji z możliwością wypłaty w każdej chwili), tylko, że jakiś czas
    temu z powodu jego greckich korzeni (i gwarancji) wycofałem się stamtąd i
    właściwie nie mam pojęcia kiedy i na jakiej podstawie można by uznać, że
    niebezpieczeństwo minęło.
    P.G.

  • 3. Data: 2010-05-26 14:08:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak w temacie, jaki bank byście polecili ?

    Oprocentowanie czego:

    -pozyczek
    -karne
    -konta osobistego
    -czy może depozytów?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-05-26 14:25:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" 4bfcf28a$...@n...home.net.pl

> [...]
    stamtąd i właściwie nie mam pojęcia kiedy i na
    > jakiej podstawie można by uznać, że niebezpieczeństwo minęło.

    Skoro piszesz, że wybrać można w każdej chwili, czego się boisz? :)
    Tam można stracić w każdej chwili dowolnie dużo z tego, co się tam mam. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-05-26 15:00:23
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    napisał w wiadomości news:htjbj2$71o$1@inews.gazeta.pl...

    > Skoro piszesz, że wybrać można w każdej chwili, czego się boisz? :)

    Według mnie nie napisałem, że można wybrać w każdej chwili, a jeśli nawet
    można to nie ma gwarancji, że ta możliwość nagle (z sekundy na sekundę) nie
    zniknie. A jak akurat tę sekundę przegapię ;-)

    > Tam można stracić w każdej chwili dowolnie dużo z tego, co się tam mam. ;)

    Zostawiłem tam jakieś 300 zł na 11% (2x5,5) dziennej kapitalizacji.
    P.G.

  • 6. Data: 2010-05-26 22:49:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" 4bfd3798$...@n...home.net.pl

> [...]

    > Nie mam wielkiego rozeznania, ale myślę, że to Polbank (5,5% dziennej
    > kapitalizacji z możliwością wypłaty w każdej chwili), tylko, że jakiś czas

    Nazwałeś to wypłatą. :)

    > można to nie ma gwarancji, że ta możliwość nagle (z sekundy na sekundę) nie
    zniknie. A jak akurat tę sekundę przegapię ;-)

    Zagmatwane. :)

    > Zostawiłem tam jakieś 300 zł na 11% (2x5,5) dziennej kapitalizacji.

    300 czy w sumie 100? :)
    Bo jeśli o półgroszówki chodzi, to raczej
    około 100 złotych łącznie (w sumie) na 3 kontach. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-05-27 08:47:11
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    napisał w wiadomości news:htk906$io0$1@inews.gazeta.pl...

    > "Piotr Gałka" 4bfd3798$...@n...home.net.pl

    > "Piotr Gałka" 4bfcf28a$...@n...home.net.pl

    > czas
    >
    > Nazwałeś to wypłatą. :)

    Racja.

    > Zagmatwane. :)

    Racja.

    > 300 czy w sumie 100? :)
    > Bo jeśli o półgroszówki chodzi, to raczej
    > około 100 złotych łącznie (w sumie) na 3 kontach. :)

    9 kontach (ja, żona, wspólne).
    Ktoś tu pisał, że jak się przejdzie na wyciągi elektroniczne to można mieć 6
    na głowę, ale nie sprawdzałem.
    P.G.

  • 8. Data: 2010-05-27 23:27:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" 4bfe318a$...@n...home.net.pl

    > 9 kontach (ja, żona, wspólne).
    > Ktoś tu pisał, że jak się przejdzie na wyciągi
    > elektroniczne to można mieć 6 na głowę, ale nie sprawdzałem.

    [co by mu tu odpisać, aby mu się źle zrobiło... jak go zdołować?...]

    Pocieszę Cię -- Belka Markowa wraca na swoje zaszczytne miejsce.
    Zapewne złagodzi skutki półgroszówek... ;)

    Jeśli pogłoski (co do umieszczenia Belki znów jej [de]konstrukcyjnym
    miejscu potwierdzą się, PO straci w opinii... No właśnie... W czyjej?
    Polaków? Powiedzmy, że obywateli RP...

    Jeśli podatek Belkowy zostanie poprawiony (jeśli zostaną zniesione
    zaokrąglenia od zaokrągleń -- zaokrąglenia kwadratowe? -- coś razy
    to samo coś daje coś do kwadratu, czyli coś kwadratowego, tak więc
    może mamy do czynienia z zaokrągleniem kwadratowym, :) czyli czymś
    około ;) kwadratury koła?) to banki raczej dość szybko odstąpią od
    kapitalizacji codziennej, zatem i znikną półgroszowe zyski. :) Czy
    wówczas ta grupa ogłosi żałobę związaną z 10 kwietnia? IMO -- tak.

    Jeśli masz na 9 kontach, to możesz mieć około 300 złotych.
    Czyli rocznie masz z tego 33 złote...
    (; Na pewno ;) te 300 złotych masz dzięki wiśniom (dwie w WBK,
    jakieś w innych bankach...) wiec te Twoje 33 złote rocznie
    to zysk z niczego, i to nie Fryderyka...

    Tak to jest -- tak tworzą się fortuny dające zyski... Z niczego...
    Wracając (w innym wątku było o lewicy i prawicy -- zdezorientowanych
    i rozspójnionych kończynach jednego organizmu) do biblii -- poznacie
    ich po owocach. Tym razem są to wiśnie...

    Ciekawe, ile można by tak uzbierać z wiśniobrania? -- dodać wiśnie
    różnych banków (w tym wieloosobowe z Aliora i z WBK) i poskładać
    w jednogroszówki lub jakoś podobnie poobracać...

    -=-

    Chciałem oszczędzić informacji o Marce Belkowej, ale widzę, że już
    ktoś inny napisał... Można jakiś czas uciekać przed brutalnością
    rzeczywistości, ale kiedyś i tak rzeczywistość dopadnie uciekających...

    Oczywiście na usta (i nie tylko na usta) ciśnie się pytanie -- czy
    Marek Belka nie mógł lecieć 10 kwietnia br. razem z prezydentem RP?...
    Tyle niepotrzebnych ludzi tam poleciało, ;) a Belka pozostał przy
    życiu... Co za cios...

    A... A może będzie odwrotnie? Może MBelka nie będzie niczego odokrąglał?
    Może zarządzi ;) kapitalizację godzinną, jak zarządził dzienną?
    Wówczas nie będzie żałoby... :)

    Wówczas będziemy czcili naszego dobrodzieja!!! :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-05-28 10:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@C...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > 9 kontach (ja, żona, wspólne).
    > Ktoś tu pisał, że jak się przejdzie na wyciągi elektroniczne to można
    > mieć 6 na głowę, ale nie sprawdzałem.

    z ciekaowsci?
    twój czas potrzebny na wyklikanie tego nie był drozszy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 10. Data: 2010-05-28 10:36:31
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    wiadomości news:28052010.22F171B8@budzik61.poznan.pl...

    > z ciekaowsci?
    > twój czas potrzebny na wyklikanie tego nie był drozszy?

    Nie był, ale może będzie.
    Jedyna różnica w czasie to odjęcie od stanu konta 34zł zamiast bezmyślnego
    przepisania stanu. Te 5s potrzebne na to to pan pikuś w porównaniu z
    czekaniem aż ich system zauważy, że należało by mi nowy ekran pokazać.
    Natomiast masz rację - nie pomyślałem, że problem będą miał teraz, bo szkoda
    mi czasu, aby wklikać poprawki, bo po miesiącu to się z 11% zrobiło pewnie
    10% (albo 0% jak coś zmienili).
    Zajrzę jak się będzie zbliżał termin przymusowej zmiany haseł, bo nie palę
    się do sprawdzenia co zrobi system jak się hasło przeterminuje.
    P.G.