  • 11. Data: 2010-05-28 14:55:02
    Temat: Re: Jaki bank ma największe oprocentowanie?
    Od: "Pat" <p...@w...pl>

    > Witam
    > Jak w temacie, jaki bank byście polecili ?

    http://www.patbank.pl/kontaoszczednosciowe/porownani
    e-ofert/

  • 12. Data: 2010-05-28 18:53:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 2...@b...poznan.pl

    > z ciekaowsci?
    > twój czas potrzebny na wyklikanie tego nie był drozszy?

    Konta zapewne założył, gdy w Grecji było spokojnie.
    Gdzieś trzeba konta założyć -- tu czy tam, ale gdzieś trzeba.

    Później jedynie trzeba (przy zabieraniu) zostawić ,,pół grosza'' na każdym.
    Czas przelania całości czy prawie całości jest raczej taki sam.

    Chyba, że ktoś ma poważne problemy z arytmetyką -- wówczas istotnie
    trudno mówić o opłacalności, ale póki człowiek potrafi (choćby
    kalkulatorem w telefonie komórkowym) wykonać kilka prostych
    działań arytmetycznych (typu dodawanie czy mnożenie) ten
    czas nie jest aż tak cenny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-05-29 07:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > kalkulatorem w telefonie komórkowym) wykonać kilka prostych
    > działań arytmetycznych (typu dodawanie czy mnożenie) ten

    ale przeciez mowimy o rozesłaniu pieniedzy na 9 roznych kont.
    Jak wy to robicie, ze tracicie na to 5 sekund?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 14. Data: 2010-05-29 23:55:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 2...@b...poznan.pl

    > ale przeciez mowimy o rozesłaniu pieniedzy na 9 roznych kont.
    > Jak wy to robicie, ze tracicie na to 5 sekund?

    Te 5 sekund to różnica między rozesłaniem z półgroszówkami i bez.
    Gdzieś te pieniądze trzeba porozsyłać. Może akurat nie na 9 kont,
    lecz na kilka trzeba -- ja akurat nie mam na mocnych w Grecji, bo
    mi nie chce się, ale miałem tam pieniądze, które niemal w całości
    zabrałem. Zostawienie na każdym z trzech kont po około 34 złotych
    zajęłoby właśnie te wspomniane wyżej 5 sekund.

    Wiesz, ile czasu zajmuje mi podreperowanie tekstu takie, aby każda linijka miała tyle
    samo znaków?
    Myślisz, że robię to pół dnia? I myślisz, że robiąc to, skupiam na tym całą uwagę?
    Bolą mnie plecy
    -- gimnastykując je, piszę. Rano (czasami i w południe) piszę, aby jakoś zająć czas,
    gdy dochodzę
    do siebie, i nie o orgazmie tu piszę, ale o wybudzeniu się ze snu. Zwykle pisząc --
    jestem myślami
    daleko ,,stąd''. Może to i nieładnie, ale tak jest. :)

    Moja nowa signaturka obrazkuje stan moich oskrzeli. :) Gdy PEF spadnie w okolice 567
    -- wezmę lek.

    --

    ^ PEF [litry/minutę] 720 dni maja pod kreską oznaczają wartości
    - . . ' . . . . dni 710 minimalne z danego dnia; maksymalne są

  • 15. Data: 2010-05-30 10:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > zabrałem. Zostawienie na każdym z trzech kont po około 34 złotych
    > zajęłoby właśnie te wspomniane wyżej 5 sekund.

    masz 300 złtych
    mozesz wysłąc na jedno konto, lub na dziewiec.
    Nie widze sensu rozsyłania na dziewiec, bo to za mała kwota.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 16. Data: 2010-05-30 20:37:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 3...@b...poznan.pl

    > masz 300 złtych
    > mozesz wysłąc na jedno konto, lub na dziewiec.
    > Nie widze sensu rozsyłania na dziewiec, bo to za mała kwota.

    Ja tam miałem po niecałej złotówce -- i zabrałem.
    Mogłem zlecić przelanie wszystkiego i mogłem
    zlecić zabranie prawie wszystkiego.

    Rozsyłanie -- owszem trawa, ale zabieranie trwa tyle samo bez
    względu na to, czy zabiera się wszystko, czy prawie wszystko.

    Po roku z tego masz 9*3.65/2=16,425 czyli ponad 16 złotych.
    Trudno zgadnąć -- dużo czy mało, ale moim zdaniem każdy by
    chciał zarobić 16 złotych za 9 przelewów -- oby tylko tak płacili!!!!
    W dwie minuty można spokojnie zlecić 2 przelewy, więc za godzinę to
    niemal 5 stów przy założeniu, ż Polbank wytrzyma rok. :)

    Jakbym mógł w EB założyć dowolnie dużo kont, założyłbym tyle,
    aby porozkładać na półgroszówki. Ile bym zarobił? IMO sporo!

    O wiele więcej czasu tracę na odpisywanie pytającym i dywagacje -- warto czy nie
    warto. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-05-31 05:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Rozsyłanie -- owszem trawa, ale zabieranie trwa tyle samo bez
    > względu na to, czy zabiera się wszystko, czy prawie wszystko.

    zabieranie?
    no jak sie rozestałało na 9 kont, to potem trzeba "odesłac ale jak sie nie
    rozesłało to zabieranie nie trwa nic.

> [...]
    > W dwie minuty można spokojnie zlecić 2 przelewy, więc za godzinę to
    > niemal 5 stów przy założeniu, ż Polbank wytrzyma rok. :)

    w ten sposób dojdziemy do wniosku, ze zbieranie butele tez sie oplaca...
    Ale skoro piszesz, ze z 9 przelewów masz 16zł czyli jakies 1,7 z jednego
    przelewu, skad ci sie wzieło 500zł z 60 przelewów?
    Po drugie czy czasami w ciagu roku nie trzeba dostosowac kwoty, zeby
    zaokraglenie było maksymalne?
    Po trzecie sami pisaliscie ze nie mozna załozyc tylu kont, ile sie chce,
    wiec te 500zł to jakas mzonka.
    Po czwarte, z tego co rozumiem, wymaga to zakładania kont na innych
    członków rodziny wiec trzeba sie z tymi członkami udac do banku.

    cóz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 18. Data: 2010-05-31 08:52:46
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    wiadomości news:29052010.2F425754@budzik61.poznan.pl...

    > ale przeciez mowimy o rozesłaniu pieniedzy na 9 roznych kont.
    > Jak wy to robicie, ze tracicie na to 5 sekund?

    Na konkretnym przykładzie:
    Zabranie z konta na którym jest 4851,23 kwoty 4851,23 zajmuje czas t.
    Zabranie 4817,23 zajmuje t+5s na wklepanie w kalkulator
    [4][8][5][1][.][2][3][-][3][4][=]
    P.G.

  • 19. Data: 2010-05-31 11:57:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 3...@b...poznan.pl

    > zabieranie?
    > no jak sie rozestałało na 9 kont, to potem trzeba "odesłac ale jak sie nie
    > rozesłało to zabieranie nie trwa nic.

    Już Ci tłumaczyłem -- gdzieś trzeba było posłać.
    Ty trzymasz w kieszeni oszczędności? Chyba nie.

    Zapewne miało być w dwie minuty 9 przelewów.
    2 minuty 16 złotych, czyli w 60 minut 30*16, co daje 480 złotych.

> [...]

    2 minuty 16 złotych, czyli w 60 minut 30*16, co daje 480 złotych.

    > Po drugie czy czasami w ciagu roku nie trzeba dostosowac kwoty, zeby

    Niby trzeba, ale czy musi być optymalne/maksymalne? Po prostu
    zarobi się nieco niej niż 16,425 -- na przykład 15 złotych.

    > Po trzecie sami pisaliscie ze nie mozna załozyc tylu kont, ile sie chce,
    > wiec te 500zł to jakas mzonka.

    Oby tylko płacili. :)

    mrzonka ż III, CMs. ~nce; lm D. ~nek

    <<pomysł, zamiar niemożliwy do urzeczywistnienia;
    marzenie, urojenie, złudzenie>>

    Dziecinne mrzonki.
    Projekt wyjazdu okazał się mrzonką.

    Mżonka to żona w mBanku? ;) Czy małżonka w ogóle? :)
    A może to strefa w mBanku?

    > Po czwarte, z tego co rozumiem, wymaga to zakładania kont na innych
    > członków rodziny wiec trzeba sie z tymi członkami udac do banku.

    I tak, i nie. Stawka godzinowa ;) nie zależy od liczby kont.
    Niby trzeba wejść do banku, ale niekoniecznie trzeba wchodzić
    tylko po to, aby zlecać akurat te przelewy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-05-31 12:03:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" 4c0378e0$...@n...home.net.pl

    > Na konkretnym przykładzie:
    > Zabranie z konta na którym jest 4851,23 kwoty 4851,23 zajmuje czas t.
    > Zabranie 4817,23 zajmuje t+5s na wklepanie w kalkulator
    [4][8][5][1][.][2][3][-][3][4][=]

    Próbuję to tłumaczyć -- bezskutecznie jak na razie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Nie twierdzę, że półgroszowka jest lekiem na polski kryzys,
    ale że jest lekiem na polską głupotę zwaną oBelkowaniem
    oszczędności -- opodatkowaniem oszczędności z kwadratowym (podwójnym)
    odkantowaniem. :) Gdy byłem nastolatkiem i kilkulatkiem, uczono mnie,
    że źle się wiedzie temu narodowi, który wolą swoich przedstawicieli
    (Belek właśnie) nakłaniany jest do kombinowania, zamiast do pracowania.