  • Data: 2019-04-07 18:56:37
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, to ten mc revolut z danske bank polska, co to w PL nie proponuje DCC?
    > Czy żona taka uważna?

    Nie kumam

    > Cóż, widać jesteś potencjalnym nałogowcem, skoro nie chcesz darmowej karty z
    bonusem na wejściu.

    Bonus na wejściu zostanie zjedzony przez opłaty albo ceremonię z
    przejściem na nowe lepsze konto przez współwłaścicieli

    > Choć do bankomatu się nie nadaje.

    Raz na pięć lat mnie przypiliło. Normalnie jak biały człowiek posiadam
    gotówkę ;-)

    > Są jeszcze konta oszczędnościowe.
    > Szkoda trzymać 20k na 0% ROR.
    > Wmille można mieć nawet 2,7%.

    Szkoda życia. Znowu zmiana rodzaju konta a potem potencjalne problemy z
    wypłatą. Znamy te numery i 27% chyba na waciki ;-)

    > No, rzeczywiście revoluta żony nie wliczasz, tak jak spiker izby gmin samochodu
    żony (no i żony) nie traktuje jako swojego ;>

    No właśnie wliczam. Wyliczyłem wszystkie posiadane produkty bankowe ;-)