  • Data: 2019-04-08 22:14:41
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/5/19 9:36 PM, Dawid Rutkowski wrote:

    > Mille rzeczywiście debetówką max. 10k dziennie.
    > Kredytówką 7k.
    > Głupio podpadają takimi pierdółkami, podobnie jak z tym durnym max. 50k dziennie
    zlecanych przelewów.

    O nie, nie proszę nie wprowadzać grupowiczów w błąd :)
    Cytując stronę Mille oraz jednego konstultanta, który mi to zacytował:
    "Co to jest Limit dzienny (główny) transakcji i jak go zmienić?

    To łączna suma transakcji, które możesz wykonać w Millenecie w danym
    dniu. Do kwoty wykorzystanego limitu wliczają się też transakcje zlecone
    z datą przyszłą oraz takie, które nie zostały przyjęte przez system z
    powodu błędnych danych."

    Co to są te błędne dane to nie mam pojęcia :)
    I jeszcze taka ciekawostka, którą mi kolega opowiadał w zeszłym
    tygodniu, że zgapił się z przelewami z KO a że na koniec marca kończyła
    się promocja i chciał się załapać na nową to pojechał do oddziału zlecić
    jeden przelew u pani w okienku. Powiem tak, że to jest jakaś niezdrowa
    paranoja i trzeba po prostu od Mille uciekać. Musiał mieć dwa dokumenty
    ze zdjęciem, które najpierw pani oglądała a jak wszystko zrobiła to
    wezwała jakiegoś kierownika, który od nowa się wnikliwie dokumentom
    przyglądał. Przelew na 100k dużo/nie dużo zależy jak patrzeć ale cały
    cyrk wokół tego moim zdaniem trochę nieadekwatny.

    Xenocide