  • 1. Data: 2019-04-05 17:56:14
    Temat: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: z <...@...pl>

    Punkty kasowe Millenium czynne w sobotę dziwnym trafem zlikwidowane a
    dziś już nie dam rady nigdzie dojechać
    Co robić? Co robić? ;-)

  • 2. Data: 2019-04-05 18:48:47
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Bankomaty zlikwidowali?
    Jutro GPS week rollover, ale dopiero pod koniec dnia.
    U mnie oddział dziś czynny do 21, a jutro też - ale czy ma kasę to nie wiem.

  • 3. Data: 2019-04-05 19:05:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Punkty kasowe Millenium czynne w sobotę dziwnym trafem zlikwidowane a
    >dziś już nie dam rady nigdzie dojechać
    >Co robić? Co robić? ;-)

    Olac.
    Dzis juz i pewnie nie dasz rady podniesc limitow na karcie, to musisz
    poczekac :-)

    No chyba zeby tak ... zalozyc kilka nowych klientow/kont, i blikiem z
    bankomatow ?

    J.

  • 4. Data: 2019-04-05 19:39:28
    Od: z <...@...pl>

    > Bankomaty zlikwidowali?

    Nie mam karty. Nie potrzebna mi. A czy w takiej sytuacji by pomogła? 20
    tys. do wypłaty...

    > U mnie oddział dziś czynny do 21, a jutro też - ale czy ma kasę to nie wiem.

    Też znalazłem taki oddział w galerii ;-) ale bez kasy

  • 5. Data: 2019-04-05 19:41:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Nie mam karty. Nie potrzebna mi. A czy w takiej sytuacji by pomogła?
    > 20 tys. do wypłaty...

    No więc właśnie się przekonujesz, że ci potrzebna :P
    [...]
    KJ
    Excuse me, but didn't I tell you there's NO HOPE for the survival of
    OFFSET PRINTING?

  • 6. Data: 2019-04-05 19:42:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 19:05, J.F. pisze:
    > No chyba zeby tak ... zalozyc kilka nowych klientow/kont, i blikiem z
    > bankomatow ?

    Dobre ;-)

    I pacz pan... my tu a o dupie maryni o wisienkach a tu system bankowy
    nie potrafi udźwignąć wypłaty takiej drobnej wydawałoby się kwoty ;-)

  • 7. Data: 2019-04-05 19:45:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Dobre ;-)
    >I pacz pan... my tu a o dupie maryni o wisienkach a tu system
    >bankowy nie potrafi udźwignąć wypłaty takiej drobnej wydawałoby się
    >kwoty ;-)

    Oczywiscie ze potrafi, to nie sa zadne pieniadze.

    Tylko czemu sobie taki niski limit na karcie ustawiles :-)

    No chyba ze przyjedzie bogaty do jakiejs wsi, oprozni bankomat, i cala
    miejscowosc do poniedzialku bedzie po sasiadach pozyczac :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-04-05 19:49:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 19:41, Kamil Jońca pisze:
    > No więc właśnie się przekonujesz, że ci potrzebna :P

    Ale czy wypłaciłbym nią 20 tys.? Czyli wszystkie z konta? ;-)

  • 9. Data: 2019-04-05 19:59:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 19:45, J.F. pisze:

    > Tylko czemu sobie taki niski limit na karcie ustawiles :-)

    Specjaliści z Millenium zaproponowali limit dzienny 5000 zł. Nie ufasz
    specjalistom? ;-)

  • 10. Data: 2019-04-05 19:59:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Ale czy wypłaciłbym nią 20 tys.? Czyli wszystkie z konta? ;-)

    Nie wiem jak jest teraz w mille. Ale swego czasu wypłaciłem 15k z
    mbanku. Wymagało to pewnych przygotowań (zmiany limitów), trzeba było
    kilku wypłat (bo fizyczny limit jednej wypłaty to jakieś 3k), ale się
    dało.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/