  • Data: 2019-04-08 14:38:53
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 20k w domu trzymasz?

    Nie 20 tylko 2k To dużo?

    Nic nie trzeba zmieniać, tylko założyć - można wyklikać w ST - konto
    _oszczędnościowe_.
    > Potencjalne problemy z wypłatą - oczywiście, tylko jedna w miesiącu bezpłatna, ale
    ile razy na miesiąc kupujesz samochód?

    Kupuję od jakiś 6 miesięcy ;-) To nie jest takie proste. Nie komplikuję
    sobie życia dla wacików. Kiedy s faktycznie miałem lokatę i tez mnie
    śmiech pusty brał na oprocentowanie 4%

    > Zaś 2,7% od 20k to przez rok więcej niż 400zł. Może i na waciki, jak ktoś jest
    utracjuszem-fanatykiem, to wszystko przepuści ;P

    Nie zarabiam kokosów ale 400 zł przez dwa dni zarobię. 400 zł na rok?
    Litości. Dal mnie za duża dysproporcja. Kredyt kilkanaście procent a
    lokata 2,7%.

    > I żonę jako własność męża.

    Bo wiesz... Są tacy co mają rodziny. I nawet prawo w pewnych sytuacjach
    tak do sprawy podchodzi że jest to jedna "wspólność"