  • Data: 2002-01-09 07:57:07
    Temat: Re: Jak nie oszaleć w świecie liczb?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jan 2002 23:38:10 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Hmm, mojego "lukasowego" słowa jakoś nie ma w słowniku ;-)

    Tak, ale łatwiej zapamiętać coś, co się kojarzy. I wogóle łatwiej
    zapamiętać znaki (myślisz po co powstały DNSy?) Moje układa się w coś
    zbliżonego do ALEJA, więc zapamiętalem od strzału.

    >Staraj się stosować ten sam PIN gdzie się da (ale dobrze go chroń ;-).

    Staram się, ale np. mBank nie daje możliwości zmiany pinu.

    >Natomiast inne PINy zapisuj na karcie jako sumę bądź różnicę danego PINu i
    >jakiegoś swojego PINu.

    :-) Myślisz, że to dobre zapezpieczenie?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)