  • Data: 2002-01-09 11:43:28
    Temat: Re: Jak nie oszaleć w świecie liczb?
    Od: "DSP" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020109122723.D29251@diuna.pingwin.waw.pl...

    > A co jesli ja pamietam je po prostu? Nie uzywam zadnych bananow czy
    > innych gruszek ;-(
    >
    > Ale do tego trzeba troche hasel zwyklych pozapamietywac, potem jedno
    > wiecej czy mniej nie robi roznicy.

    Zgodze sie :))
    Ja pamiętam kilkanaście haseł (srednio 6-8 znaków numerycznych i
    alfanumerycznych)
    do tego kilkadziesiąt telefonów do róznych firm, instytucji, klientów,
    znajomych....

    A IKM-a używam ze dwa razy do roku............ więc mam banana:))

    Dawno, dawno temu, gdy w domu mieliśmy linie weglową - mój wewnętrzny to był
    5040, więc dodawałem, ze to 7! (siedem silnia)
    i każdy pamiętał........