  • Data: 2002-01-16 11:30:08
    Temat: Re: Jak nie oszaleć w świecie liczb?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Jan 2002 20:40:45 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Hmm. Myślę, że DNSy powstały po to, żeby dokonywać translacji adresu
    >domenowego (tej części, która dotyczy hosta) na adres IP.

    No... A po co ta translacja potrzebna? Bo lepiej się pamięta literki,
    a już układające się w słowa najlepsiejsze.

    >Chyba pomieszałeś DNS z adresem ;-)

    Ni...

    >No to zastanów się sam: Czym różni się noszenie karty z ustolonym przez
    >siebie PINem od noszenia karty, na rewersie której jest kombinacja 4-cyfr,
    >do której dodając noszonony w pamięci PIN otrzymuje
    >się prawdziwy PIN?
    >Tu i tu musisz znać swój PIN (offset) aby wygenerować prawdziwy PIN (tak
    >jakbyś na karcie ze swoim PINem napisał z tyłu 0000)

    Nie wiem. Zastanawiam się, czy ta metoda nie ma gdzieś dziur i czy na
    podstawie tych kodów nie idzie jakoś dość. W wolnej chwili to
    przemyślę.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)