  • Data: 2002-01-09 07:18:52
    Temat: Re: Jak nie oszaleć w świecie liczb?
    Od: "Marcin Sternad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:vrgm3ukqcgpsj467dmo3fougk76ul5re74@4ax.com...
    > Witajcie,
    >
    > powiedzcie mi, jak nie oszaleć od tych liczb? Kilka kart -- kilka
    > pinów, komórka -- pin. A w dodatku banki jako identyfikator przyznają
    > też długaśne numery. Dlaczego banki nie robą jak Lukas? ID z Lukasa
    > pamiętam od jednego przeczytania, bo układa się w słowo. A numera z
    > mBanku zapamiętać wciąż nie umiem.
    > --
    > Tristan hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    No nie jest prosto. Ja osobiście PIN-y sobie koduję jako numery telefonów w
    komórze, te mniej istotne w szyfrowanej pamięci kodów (Eryk R320s), żonie
    (niezkomórkowanej) wdrożyłem system polegający na noszeniu w portfelu kartki
    z całym mnóstwem obliczeń i cyferek, a wśród nich, dobrze ukryte, te
    właściwe. Poza tym staram się stosować gdzie się da te same PINy, dodatkowo
    kojarzę je z liczbami które pamiętam (np kilka cyfr z numeru telefonu do
    znajomego, hihi a on nawet o tym nie wie).
    A co do Lukasa to właśnie tam mam problem, bo mi sie moja zbitka literek z
    niczym nie kojarzy :-(

    Pozdrawia
    Marcin Sternad