  • Data: 2002-01-09 19:40:45
    Temat: Re: Jak nie oszaleć w świecie liczb?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:sqtn3uo065c7jae5sesm5c686e5v1j5bo6@4ax.com...
    > Tak, ale łatwiej zapamiętać coś, co się kojarzy. I wogóle łatwiej
    > zapamiętać znaki (myślisz po co powstały DNSy?)

    Hmm. Myślę, że DNSy powstały po to, żeby dokonywać translacji adresu
    domenowego (tej części, która dotyczy hosta) na adres IP. Chyba pomieszałeś
    DNS z adresem ;-)

    > :-) Myślisz, że to dobre zapezpieczenie?

    No to zastanów się sam: Czym różni się noszenie karty z ustolonym przez
    siebie PINem od noszenia karty, na rewersie której jest kombinacja 4-cyfr,
    do której dodając noszonony w pamięci PIN otrzymuje
    się prawdziwy PIN?
    Tu i tu musisz znać swój PIN (offset) aby wygenerować prawdziwy PIN (tak
    jakbyś na karcie ze swoim PINem napisał z tyłu 0000)

    K. Kowalski