  • Data: 2002-01-09 11:35:42
    Temat: Re: Jak nie oszaleć w świecie liczb?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DSP" <b...@a...pl> wrote in message news:3c3c2560@news.vogel.pl...
    [...]
    > Proste, skutkuje - nasz mózg woli obrazy od nic nie znaczących cyfr.

    W takim razie opowiem jak ja zapamiętuję cyferki. Otóż zapamiętuję
    ruchy palców na klawiaturze :-))) Gdyby ktoś mnie zapytał o takie hasło,
    to nie jestem w stanie mu powiedzieć. Wtedy z regóły posiłkuję się
    telefonem komórkowym, powtarzając ten ruch. Ilość haseł nie ma
    znaczenia :-)

    P.S. Podobnie mam z numerami telefonów :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418