  • 11. Data: 2005-02-28 22:05:49
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Ralf wrote:
    > W multi otworzyłem rachunek pod koniec grudnia.
    > Zalogowałem sie po nowym roku a tam saldo -0,30.
    > Czyli opłata za prowadzenie za 3 dni. Na koniec
    > stycznia prowizja za niedozwolony debet od tych 30 groszy :-]

    i prawidlowo :) to system wylicza i dla komputera nie jest wazne czy
    jest debet 0,30zl czy 30zl. a to ze oplaty za prowadzenie konta sa
    czesciowe jak nie masz konta przez caly miesiac to jest jak najbardziej
    fair, nie uwazasz?

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 12. Data: 2005-02-28 22:14:22
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2005 23:05:49 +0100,
    osoba podpisana: Solos <m...@t...pl>
    napisała:

> [...]
    > jest debet 0,30zl czy 30zl. a to ze oplaty za prowadzenie konta sa
    > czesciowe jak nie masz konta przez caly miesiac to jest jak najbardziej

    Fair, nie fair zależy od regulaminu.

    Spotkałem rozwiązania, że nie płaciło się za prowadzenie rachunku w
    miesiącu jego otwarcia, jak również, takie w który nie płaciło się jeśli
    otworzyłeś w drugiej połowie miesiąca.

    KJ

    GNU is Not Unix

  • 13. Data: 2005-02-28 22:37:00
    Temat: Re: Jak można dać się "skroić" :-( [dlugawe]
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Tomek
    wyżalił się tutaj, jak to wziął odpłatną lekcję
    posługiwania niebezpiecznym narzędziem
    dla niepoznaki kartą kredytową zwanym ;-)

    4 m-ce nauki za nieco ponad stówkę,
    czy to wygórowana kwota?

    > Załozyłem sobie 4 m-ce temu KK Multibanku pod zastaw lokaty.
    > Na dzień dobry do opłaty ... znaczki za 15 zeta za pełnomocnictwo...

    No, tu nie bank a Skarb Państwa się wzbogacił ...

    > drugi m-c opłata za przekroczenie limitu o 3,42 złotego kwota 30,00,-

    Tu tanio, mogło być i 40, 45 i nawet 50zł

    > Trzeci miesiąc wypłaciłem gotówkę w bankomacie...
    > coś ponad 30 złoty odsetek ... w wysokości 27% !!!!

    Tu fakt, mogło być taniej np 19%,
    ale drożej też mogło być np. 31.5% albo nawet 37,8%,
    czyli w sumie przeciętnie.

    > przychodzi dziś wyciąg za 4 m-c ... i co widzę znów 30,21
    > odsetki karne!!!!

    Eeee tam, żadne karne, zwyczajne, zgodne z TOIP
    karne to jest prawie o 1/3 wyższe ...
    Ale żeby z KK wypłacać gotówką kwotę rzędu 1500zł ???
    Nie mogę wyjść z podziwu, cóż za samozaparcie!;-)

    > No szlak mnie trafił ...

    W sumie całe szczęście, że to tylko Multi
    bo jak byś gorzej trafił,
    to nie tylko szlak
    ale i szlag by Cię trafił ;-)

    > Tak więc już nie jestem klientem Multi "banku" ?!

    Czyżbyś szukał droższego nauczyciela?;-)))

    > Pozdrawaiam rozzalony były użytkownik KK multi Tomek

    A i wzajemnie, St.
    <po raz któryś zdumiony bezmiarem ludzkiej niefrasobliwości>

    > P.s.Ale teraz mogę sobie limit przenieść :-)))

    Taaaa, tylko uważaj, dobrze Ci życzę,
    bo można deszczu pod rynnę,
    ale można i pod tramwaj ...

  • 14. Data: 2005-03-01 06:53:56
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Solos napisał:

    > tu nie obwiniaj Multi, w kazdym banku mialbys tak samo

    Nie w kazdym. Przy obecnym oprocentowaniu niektorych KK i braku prowizji
    za wyplate gotowki z wlasnych bankomatow skorzystanie z gotowki
    wyplaconej przy jej uzyciu moze okazac sie tansze od skorzystanie z
    debetu... KK Multi akurat do tych nie nalezy ale uogolnienia utrwalaja
    mity o operacjach gotowkowych z uzyciem KK.
    darek

  • 15. Data: 2005-03-01 07:28:06
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Załozyłem sobie 4 m-ce temu KK Multibanku pod zastaw lokaty. Na dzień

    Karty kredytowe są dla ludzi zamożnych, których stać na takie
    ekstrawagancje jak życie na kredyt. Jest to udogodnienie za które trzeba
    płacić niemałe pieniądze. To że używanie KK jest tanie to mit o czym
    przekonałeś się na własnej skórze. Jakbyś był bogaty to by Cię te opłaty
    ca 30zl /mc nie ruszały. Jak jesteś ubogi to nie łap się za KK.

    > P.s.Ale teraz mogę sobie limit przenieść :-)))

    Widzę że nauka poszła w las. ;(

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 16. Data: 2005-03-01 07:38:36
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > Załozyłem sobie 4 m-ce temu KK Multibanku pod zastaw lokaty. Na dzień
    > dobry do opłaty za wydanie doszły znaczki za 15 zeta za pełnomocnictwo do
    > lokaty. Inna sprawa to znajomość procedury przy tej opcji( pod zastaw
    > lokaty) przez pracowników. Generalnie dowiedzieli się o takiej możliwości
    > ode mnie, a i tak do banku biegałem ze 3 razy i kilka razy odmówiłem
    > panience dostarczenia zaświadczenia o zarobkach! Ale było minęło stałem
    > się posiadaczem (kartę otzrymałem ekspresowo coś około 24 dni!). Pierwszy
    > m-c ok!, drugi opłata za przekroczenie limitu o 3,42 złotego kwota 30,00,-

    a na co Ci KK ?
    skoro banki same przyznaja ze wydawanie kart jest dla nich bardzo
    oplacalne to jak myslisz, kto to wszystko finansuje ?

    PiotR

  • 17. Data: 2005-03-01 07:39:07
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Karty kredytowe są dla ludzi zamożnych, których stać na takie
    > ekstrawagancje jak życie na kredyt.

    Etam. Stac ich na to, zeby placic pozniej bez odsetek.

    > Jest to udogodnienie za które
    > trzeba płacić niemałe pieniądze. To że używanie KK jest tanie to mit
    > o czym przekonałeś się na własnej skórze.

    Etam. Jest darmowe. Tyle, ze kolega nie byl zorientowany ....

    > Widzę że nauka poszła w las. ;(

    Nie sadze.

    pzdr
    wkg

  • 18. Data: 2005-03-01 09:47:26
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    PiotR wrote:

    > a na co Ci KK ?
    > skoro banki same przyznaja ze wydawanie kart jest dla nich bardzo
    > oplacalne to jak myslisz, kto to wszystko finansuje ?

    Ale jesli masz do wyboru wziac towar dzis a zaplacic dzis albo za miesiac to
    wybierasz dzis czy za miesiac?

  • 19. Data: 2005-03-01 11:59:09
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Uzytkownik "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> napisal w wiadomosci

    > Ale jesli masz do wyboru wziac towar dzis a zaplacic dzis albo za miesiac
    > to wybierasz dzis czy za miesiac?

    przy zalozeniu ze ktos zaoferuje taka forme sprzedazy

    poza miastami > 200.000 mieszkancow to karta mozna zaplacic co najwyzej na
    stacji
    benzynowej

    a poki co to polowa Polakow chyba tak mieszka

    PiotR

  • 20. Data: 2005-03-01 12:55:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > poza miastami > 200.000 mieszkancow to karta mozna zaplacic co najwyzej na
    > stacji
    > benzynowej

    Dawno z domu nie wychodziłeś? ;)) Telewizja, radio, Internet coś Ci mówią?
    ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret