    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak można dać się "skroić" :-( [dlugawe]
    Date: 28 Feb 2005 23:37:00 +0100

    Tomek
    wyżalił się tutaj, jak to wziął odpłatną lekcję
    posługiwania niebezpiecznym narzędziem
    dla niepoznaki kartą kredytową zwanym ;-)

    4 m-ce nauki za nieco ponad stówkę,
    czy to wygórowana kwota?

    > Załozyłem sobie 4 m-ce temu KK Multibanku pod zastaw lokaty.
    > Na dzień dobry do opłaty ... znaczki za 15 zeta za pełnomocnictwo...

    No, tu nie bank a Skarb Państwa się wzbogacił ...

    > drugi m-c opłata za przekroczenie limitu o 3,42 złotego kwota 30,00,-

    Tu tanio, mogło być i 40, 45 i nawet 50zł

    > Trzeci miesiąc wypłaciłem gotówkę w bankomacie...
    > coś ponad 30 złoty odsetek ... w wysokości 27% !!!!

    Tu fakt, mogło być taniej np 19%,
    ale drożej też mogło być np. 31.5% albo nawet 37,8%,
    czyli w sumie przeciętnie.

    > przychodzi dziś wyciąg za 4 m-c ... i co widzę znów 30,21
    > odsetki karne!!!!

    Eeee tam, żadne karne, zwyczajne, zgodne z TOIP
    karne to jest prawie o 1/3 wyższe ...
    Ale żeby z KK wypłacać gotówką kwotę rzędu 1500zł ???
    Nie mogę wyjść z podziwu, cóż za samozaparcie!;-)

    > No szlak mnie trafił ...

    W sumie całe szczęście, że to tylko Multi
    bo jak byś gorzej trafił,
    to nie tylko szlak
    ale i szlag by Cię trafił ;-)

    > Tak więc już nie jestem klientem Multi "banku" ?!

    Czyżbyś szukał droższego nauczyciela?;-)))

    > Pozdrawaiam rozzalony były użytkownik KK multi Tomek

    A i wzajemnie, St.
    <po raz któryś zdumiony bezmiarem ludzkiej niefrasobliwości>

    > P.s.Ale teraz mogę sobie limit przenieść :-)))

    Taaaa, tylko uważaj, dobrze Ci życzę,
    bo można deszczu pod rynnę,
    ale można i pod tramwaj ...