  • 1. Data: 2005-02-28 19:04:11
    Temat: Konta bankowe
    Od: "interkas" <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam zamiar zalozyc sobie jakies konto w banku,
    i tu wlasnie zwarcam sie do Was o pomoc, gdyz nie mam kompltenie sie na tym
    nie znam, i niewiele mi mowia informacje na stronach,
    wolalbym uslyszec od Was ktory byscie polecili,

    moje wymagania,
    tanie przelewanie kasy z PKO
    tanie (darmowe moze byc rowniez) wyplacanie z jak najwiekszej ilosci
    bankomatow, tanie placenie karta,
    moje miesieczne (ze tak powiem) dochody to okolo 500zl (jestem uczniem)
    wydatki są rowniez w tym zakresie,

    co byscie mi polecili!!
    najwazniejsze zeby bylo tanio i łatwo!!
    pozdr. Piotrek!!

  • 2. Data: 2005-02-28 19:06:44
    Temat: Re: Konta bankowe
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    moze:
    inteligo PKO BP
    mBank - tu sie dlugo czeka
    VW - tu sie dlugo czeka
    Lukas e-konto

    chyba juz tanszych nie ma

  • 3. Data: 2005-02-28 19:09:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    interkas napisał(a):

    > tanie przelewanie kasy z PKO

    Z czego??? :-o

  • 4. Data: 2005-02-28 19:29:48
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Z czego??? :-o

    Z PKO?
    Dziwne? :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2005-02-28 19:31:14
    Od: "interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cvvto1$153$1@news.elsat.net.pl...

    z banku PEKAO SA - tak to sie chyba dokladnie nazywa

  • 6. Data: 2005-02-28 19:39:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    interkas napisał(a):

    > z banku PEKAO SA - tak to sie chyba dokladnie nazywa

    aaa :-)

    ja zrozumiałem, że mówisz o przelewach Z tego konta nowozałożonego a nie
    NA to konto

    dobra, nic nie mówiłem

    PS PKO to zdecydowanie inny bank niż Pekao

  • 7. Data: 2005-02-28 19:40:28
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    interkas wrote:

    > z banku PEKAO SA - tak to sie chyba dokladnie nazywa

    Bardziej z PKO BP.
    --
    Peet

  • 8. Data: 2005-02-28 20:15:07
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Bardziej z PKO BP.

    On chyba mimo wszystko wie lepiej o co mu chodziło...
    A że nie bardzo jest zorientowany w bankach, to już insza inszość
    --

    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

    ---
    avast! antywirus: Wychodzaca wiadomosc czysta.
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0508-4, 2005-02-27
    Przetestowano na: 2005-02-28 21:15:07

  • 9. Data: 2005-02-28 20:53:03
    Od: "Tomecki" <n...@w...pl>

    Użytkownik "interkas" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bankomatow, tanie placenie karta,
    > moje miesieczne (ze tak powiem) dochody to okolo 500zl (jestem uczniem)

    Piotruś nic nie mówiłeś, że się jeszcze uczysz ?!

  • 10. Data: 2005-03-01 15:46:09
    Od: "interkas" <i...@p...onet.pl>