  • 21. Data: 2005-03-01 12:57:11
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Uzytkownik "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> napisal w wiadomosci
    news:1109670185.194688@kwintesencja.mareon.com.pl...
    > PiotR wrote:

    > Ale jesli masz do wyboru wziac towar dzis a zaplacic dzis albo za miesiac
    > to wybierasz dzis czy za miesiac?

    Ja wybieram dzis, bo dzieki temu wiem ile w danym momencie mam pieniedzy i
    nie musze tracic czasu na kombinowanie z kk zeby poczynic gówniane i pozorne
    oszczednosci rzedu 1 PLN na odsetkach.

    Zastanawia mnie jedna rzecz (nie dotyczy to tylko uzytkowników kk). Dlaczego
    Wy przy liczeniu zysków na kk czy dokonywaniu przelewów na rózne dziwne
    sposoby (zeby bylo taniej) etc. nie bierzecie pod uwage bardzo waznej
    sprawy. Mianowicie czasu poswieconego na dokonywanie tych wszelkich
    "alpejskich" kombinacji. Przeciez czas ma wymierne odzwierciedlenie w
    pieniadzu, skoro np. godzina Waszej pracy to koszt 10 PLN, a poswiecie na
    takie sprawy 5h miesiecznie by "zaoszczedzic" 5 PLN to de facto jestescie
    45 PLN stratni. Czy ktos z Was bierze pod uwage czynniki inne niz tylko
    zlotówka w ta czy w ta ?

    pzd
    Jarek23

  • 22. Data: 2005-03-01 13:02:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > takie sprawy 5h miesiecznie by "zaoszczedzic" 5 PLN to de facto jestescie
    > 45 PLN stratni. Czy ktos z Was bierze pod uwage czynniki inne niz tylko

    Ile godzin dziennie przeznaczasz na sen? Ile warta jest godzina Twojej
    pracy?
    Wymnóż i pochwal się ile tracisz miesięcznie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 23. Data: 2005-03-01 15:48:26
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >

    > Ile godzin dziennie przeznaczasz na sen? Ile warta jest godzina Twojej
    > pracy?
    > Wymnóż i pochwal się ile tracisz miesięcznie ;)

    Rozmawiamy poważnie czy traktujemy się jak idiotów ? Spać muszę to nie ulega
    wątpliwości. Jednak takie oszczędności o jakich pisałem są pozorne. To tak
    jak jechać na drugi koniec miasta kupić chleb 50 gr taniej i wydać 1,5 PLN
    na bilet. Poza tym nie porównuj czasu spędzonego na tym co lubię (spanie,
    zabawa, kino, etc.) z czasem przeznaczonym na zarabianie pieniędzy.

    Jarek23

  • 24. Data: 2005-03-01 16:48:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

> [...]
    > na bilet. Poza tym nie porównuj czasu spędzonego na tym co lubię (spanie,
    > zabawa, kino, etc.) z czasem przeznaczonym na zarabianie pieniędzy.

    Mam wrażenie, że to "pozorne" jak twierdzisz, oszczędzanie pieniędzy
    stanowi dokładnie to, co wielu miejscowych (a.k.a "grupowiczów") lubi
    najbardziej ;-) .
    A co do meritum, to każdy patrzy wedle siebie.
    Najlepsza z Żon lubi karty kredytowe, bo jej dają w sklepach rabaty (i
    proszę, nie próbuj jej tłumaczyć, że na Stadionie jest taniej, ona tam
    nie kupuje).
    Ja, z racji bardzo zróżnicowanych wpływów na konto, dzięki kartom
    kredytowym mogę sensowniej i płynnie planować wydatki.
    Oczywiście pożytki (i oszczędności) są wprost proporcjonalne do
    zamożności posiadaczy k.k. i limitu tychże kart. Aby zaoszczędzić
    złotówkę, wystarczy przytrzymać na koncie w Lukas banku 240 złotych
    przez miesiąc (circa about). Jeżeli karta ma limit 15 tysięcy i jest to
    limit wykorzystywany, to tych złotówek jest trochę więcej.
    A co do zasady, to nie ma obowiązku posiadania k.k. i dziwią mnie coraz
    jakby tutaj częstsze głosy osób, które zdecydowały się na posiadanie
    karty, zupełnie nie zdając sobie sprawy czym ona jest i jak działa.
    Dziwią mnie również antykarciani misjonarze, którzy próbują nawracać, a
    raczej zwracać Wisłę kijem.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

    ---
    avast! antywirus: Wychodzaca wiadomosc czysta.
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0509-1, 2005-03-01
    Przetestowano na: 2005-03-01 17:48:51

  • 25. Data: 2005-03-01 19:54:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl> wrote:

    > No niestety byłem taki naiwny. Jeden raz. O jeden za dużo:-((

    I winisz za to bank? Super...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 26. Data: 2005-03-01 20:06:23
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jarek23 napisał:

> [...]
    > takie sprawy 5h miesiecznie by "zaoszczedzic" 5 PLN to de facto jestescie
    > 45 PLN stratni. Czy ktos z Was bierze pod uwage czynniki inne niz tylko

    Ja wszystko obliczam dosyc szybko (minuty), lacznie z przeliczaniem
    walut i innych. Nie wiem skad Ci sie wzielo to 5h ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 27. Data: 2005-03-01 21:36:48
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > Fair, nie fair zależy od regulaminu.

    No dokładnie, tylko że w regulaminie, ani
    na żadnej stronie nie ma słowa o tym.
    Oczywiście wszystko to kwestia interpretacji.
    Moim zdaniem jednak nie ma w toip takiej opłaty
    jak 30 groszy wiec została ona pobrana bezpodstawnie :).
    Nie wspominają też o opłacie dziennej za konto
    z kapitalizacją miesięczną. Ale to taki
    małoważny szczególik, dobrze ze nie ma opłaty 50zeta
    tak jak w VWBanku za niedozwolony debet ;)

    pozdrawiam
    Ralf

  • 28. Data: 2005-03-02 00:26:08
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Jarek23,

    W Twoim liście datowanym 1 marca 2005 (13:57:11) można przeczytać:

> [...]
    J> takie sprawy 5h miesiecznie by "zaoszczedzic" 5 PLN to de facto jestescie
    J> 45 PLN stratni. Czy ktos z Was bierze pod uwage czynniki inne niz tylko

    Nad czym można 5 godzin w miesiącu kombinować w temacie kk? Płacisz
    jak każdą inną, czasem zerkasz na wyciąg, zlecasz przelew albo jak w
    Multi samo Ci się spłaca ile chcesz i po sprawie. Całość to parę minut
    w miesiącu.

    pzdr
    ki

  • 29. Data: 2005-03-02 01:11:34
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Ja wybieram dzis, bo dzieki temu wiem ile w danym momencie mam
    > pieniedzy i nie musze tracic czasu na kombinowanie z kk zeby poczynic
    > gówniane i pozorne oszczednosci rzedu 1 PLN na odsetkach.

    Widzisz ... ja patrze na to nieco inaczej.
    Place karta, intuicyjnie kontroluje wydatki a raz na miesiac ( no, gora raz
    na tydzien ) zerkam na swoj wyciag w necie.
    Nie widze jakos kosztow tego rozwiazania.

> [...]
    > bardzo waznej sprawy. Mianowicie czasu poswieconego na dokonywanie
    > tych wszelkich "alpejskich" kombinacji. Przeciez czas ma wymierne

    A widzisz ... ja sie tez kiedys dziwilem, ze Niemiec jedzie na drugi koniec
    miasta zeby zatankowac o dwa fenigi taniej na litrze. A on sie smiejac
    mowil: gdybysmy tak nie robili paliwo byloby dwa razy drozsze. Po namysle
    sie zgodzilem ; ))

    pzdr
    wkg

  • 30. Data: 2005-03-02 06:37:23
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Etam. Jest darmowe. Tyle, ze kolega nie byl zorientowany ....

    Darmowe do czasu aż bank zerżnie Ci dupsko karą za przekroczony limit,
    opóźnienie czy jakiś inny wyjątek z regulaminu.
    Nie rozumiem, że ludzie nie potrafią wydawać pieniędzy które są ich tylko
    kombinują pożyczając w banku z KK.
    Oszczędności przy obecnym oprocentowaniu na lokatach nie zrekompensują
    opłat za KK.
    A jak nie masz kasy wogóle to NIE KUPUJ!

    --
    pozdrawiam
    P.