  • 51. Data: 2005-03-03 12:50:47
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    następująco przemyślenia swoje:

    > Hmm - ale Citek ma na tyle duzo propozycji rabatow - ze w wielu przypadkach
    > nawet te oplaty 6,5 zl na miesiac sie zwracaja. Mnie sie juz na 2-3 lata do
    > przodu zwrocily... No ale tak trafilem akurat na miejsca, gdzie sie
    > dostawalo rozne bonusy placac karta Citka.
    > I skoro nie biore kredytu na karcie - wiec oprocentowanie mam w nosie, skoro
    > wynegocjowac mozna zwolnenie z oplat za wydanie, to... ;)

    Toż właśnie o tym pisałem.
    Wielokrotnie zresztą wzmiankowałem że Najlepsza z Żon dlatego toto
    trzyma, że mieszkamy na Pradze Południe, a onaż robi zakupy w
    Promenadzie, która ma z Citi specjalny deal (głównie dla kart Gold, co
    prawda, ale rzeczywiście atrakcyjny).

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

    ---
    avast! antywirus: Wychodzaca wiadomosc czysta.
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0509-3, 2005-03-01
    Przetestowano na: 2005-03-03 13:50:48

  • 52. Data: 2005-03-03 14:11:08
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 3 Mar 2005 12:35:45 +0100, "gg" <n...@m...com>
    wrote:

    >Branie komputera na kredyt to totalny bezsens z wielu powodów. Po pierwsze
    >za mała kwota zakupu. Po drugie za 50dni za tą samą gotówkę kupisz lepszy
    >komputer albo zapłacisz za ten sam 15% mniej.
    Tylko w czasie 50 dni, komputer zarobi na siebie z naddatkiem ... o
    ile ktoś do pracy wykorzystuje. A w przypadku gdy ktoś nie ma dochodu
    jak cena komputera to na kredyt wezmie, rozumiem, że Ty wszystko
    kupujesz jak juz masz kase na ROR ? A po za tym cena komputera 5k PLN
    jest dla Ciebie śmieszna ... ale to już totalny offtopic, bo ogólnie
    chodziło o KK, a Ty swoją sugestią zepchnąłeś temat na kredyty w
    ogóle.

    >Co innego branie kredytu na dom. Ale domu nie kupuje siępłacąc KK. Kredyt
    >na samochód to już dyskusyjna sprawa. Lepiej byłoby poczekać rok czy dwa i
    >kupic go bez kosztów kredytu. Ale tu też raczej nie płaci sie KK- chociaz
    >są może tacy co dadzą tak rade.
    Ale z tego co pisałeś wogóle zakupy na kredyt dla Ciebie są beee, a
    teraz odwracasz kota ogonem, że chodziło tylko o KK. A czekanie z
    zakupiem samochodu rok czy dwa gdy jest podstawowym narzędziem pracy
    nie ma chyba sensu ? Czy ma ?

    >Niestety nie mam. :) Jakbym mial to wtedy żyłbym na kredyt pełną gębą.

    Czyli rozumiem, że jednak przyznajesz nam racje, że z KK i innych
    kredytów można korzystać o ile ma się taką potrzebę. Ty nie masz i nie
    korzystasz, ale na tej grupie są osoby, które korzystają bo mają taką
    potrzebę i nie chodzi o to, żeby się chwalić plastikiem (nie rozumiem
    jak można się tym chwalić). Są też takie, którym KK daje zysk z
    odsetek. Nie nawracajmy więc na siłę, chyba że argumenty masz naprawdę
    silne, ale nie miałeś ochoty ich pokazać ... ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 53. Data: 2005-03-03 16:28:06
    Od: Boss Nass <b...@p...fm>

    gg napisał(a):

    > Branie komputera na kredyt to totalny bezsens z wielu powodów. Po
    > pierwsze za mała kwota zakupu. Po drugie za 50dni za tą samą gotówkę
    > kupisz lepszy komputer albo zapłacisz za ten sam 15% mniej.
    Patrząc w ten sposób - kiedy byś tego kompa nie kupił - po 50, 100, 200
    dniach - zawsze przepłacisz, bo oczywiście "za miesiąc będzie tańszy":-)))).
    Boss Nass