  • 1. Data: 2005-02-28 15:21:33
    Temat: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, jaka jest procedura ewentualnej korekty wypłaty z bankomatu jeśli
    wypłacając pieniądze nie odebrałem ich bezpośrednio z bankomatu - zostały
    one zabrane spowrotem po ok. 30 sekundach przez bankomat? Chodzi mi o bank
    Inteligo..?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-28 15:23:21
    Temat: Re: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    miedza napisał(a):
> [...]
    > one zabrane spowrotem po ok. 30 sekundach przez bankomat? Chodzi mi o bank

    rekalamacja w SWOIM banku -> sprawdzenie sytuacji przez bank ->
    roztrzygnięcie reklamacji

    ale to chyba oczywiste?

  • 3. Data: 2005-02-28 15:28:58
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    > rekalamacja w SWOIM banku -> sprawdzenie sytuacji przez bank ->
    > roztrzygnięcie reklamacji
    >
    > ale to chyba oczywiste?

    myślałem iż Inteligo samodzielnie rozlicza ten fakt, ale cóż, muszę więc
    zadzwonić...

    dzięki

  • 4. Data: 2005-02-28 15:33:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    miedza napisał(a):

    > myślałem iż Inteligo samodzielnie rozlicza ten fakt, ale cóż, muszę więc
    > zadzwonić...

    Całkiem możliwe, że tak właśnie będzie, ale nikt tego nie jest w stanie
    zagwarantować. Zgłoszenie tego faktu jest conajmniej bardzo wskazane.

  • 5. Data: 2005-02-28 15:55:56
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > rekalamacja w SWOIM banku -> sprawdzenie sytuacji przez bank ->
    > roztrzygnięcie reklamacji
    >
    > ale to chyba oczywiste?

    Dla mnie było oczywiste że bank-właściciel-bankomatu wie o tym kto i ile
    pieniędzy nie pobrał i jest w stanie sam zwrócić kasę :)

  • 6. Data: 2005-02-28 16:04:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ryszard Srokosz napisał(a):

    > Dla mnie było oczywiste że bank-właściciel-bankomatu wie o tym kto i ile
    > pieniędzy nie pobrał i jest w stanie sam zwrócić kasę :)

    Jest w stanie. Ale po co wierzyć, czekać i myśleć kiedy i czy w ogóle
    zechce zwrócić. Jeżeli wypłata została zaksięgowana to wręcz obowiązkiem
    regulaminowym klienta jest zgłoszenie niezgodności salda.

  • 7. Data: 2005-02-28 16:29:18
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Ale po co wierzyć, czekać i myśleć kiedy i czy w ogóle
    > zechce zwrócić.

    A ja sobie czekam i wierzę że bank jako poważna instytucja, nie będzie
    liczył na szczęście, że klient zapomni(/nie zauważy/umrze itp) i sam odda
    pieniądze.

  • 8. Data: 2005-02-28 16:51:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ryszard Srokosz napisał(a):

    > A ja sobie czekam i wierzę że bank jako poważna instytucja, nie będzie
    > liczył na szczęście, że klient zapomni(/nie zauważy/umrze itp) i sam odda
    > pieniądze.

    Dlaczego przyciąłeś drugą część postu?

  • 9. Data: 2005-02-28 17:47:37
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Dlaczego przyciąłeś drugą część postu?

    Bo mnie się saldo w moim banku zgadza.
    Powinienem zareklamować brak zwrotu środków w banku-właścicielu-bankomatu

  • 10. Data: 2005-02-28 17:54:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ryszard Srokosz napisał(a):

    > Bo mnie się saldo w moim banku zgadza.

    A to ciekawe...

    > Powinienem zareklamować brak zwrotu środków w banku-właścicielu-bankomatu

    A to jeszcze ciekawsze...
    Kiedy zawarłeś z tym bankiem JAKĄKOLWIEK umowę (zakładając że to
    bankomat obcego banku), że chcesz na jej podstawie złożyć reklamację?

    Bo chyba jakąś podstawę masz........