  • 11. Data: 2008-02-24 12:17:59
    Temat: Re: J. Cleese w reklamie BZ WBK
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <0...@p...go
    oglegroups.com>,
    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Atkinson i sp. Benny Hill sa bardziej rozpoznawalni.
    >
    > Uwazasz, ze w Polsce super popularnoscia cieszy sie aktor z programu
    > nadawanego (i to kiedys) w godzinach nocnych poza czasem najwyzszej
    > ogladalnosci?
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Monty_Python

    No wlasnie pisalem na innej grupie...
    'Perly przed wieprze'
    Zrobilem szybka ankiete wsrod znajomych i z ta rozpoznawalnoscia jest
    podobnie. W zwiazku z tym reklamy nie rozumieja...

    A co Cleesa, to poza Pythonami (i to nie tylko w godzinach nocnych),
    naprawde nie widziales Fawlty Towers (do tego wlasnie reklama
    nawiazuje), Rybki zwanej Wanda, czy chocby ostatnich Bondow?

    Tyle kasy wydal pewnie WBK i trafil jak kula w plot...

    TA

  • 12. Data: 2008-02-24 12:22:25
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > No wlasnie pisalem na innej grupie...
    > 'Perly przed wieprze'
    > Zrobilem szybka ankiete wsrod znajomych i z ta rozpoznawalnoscia jest
    > podobnie. W zwiazku z tym reklamy nie rozumieja...

    Ano święte słowa :] Aż mi szkoda tego wubeku.

    marekz

  • 13. Data: 2008-02-24 13:48:53
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > W dadatku, szczerze mowiac, nie kojarze tego aktora. Tj wiem kto to
    > jest, bo czytalem zapowiedzi spota, ale na ulicy bym go nie poznal,
    > ani nie jest specjalnie rozpoznawalny poza swoim wlasnym programem.

    Jestem z rocznika 86' i sam kojarzę bez problemu tego aktora, a wcale
    dużo TV nie oglądałem/oglądam. Kojarzę go chociażby z Bonda m. in. gdzie
    grał Q w MI6. Dowód na to, że grał nie tylko w Monty Python.

    --
    iRiver T10 + PX100

  • 14. Data: 2008-02-24 17:37:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lut, 14:48, IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl> wrote:

    > Jestem z rocznika 86' i sam kojarzę bez problemu tego aktora, a wcale
    > dużo TV nie oglądałem/oglądam. Kojarzę go chociażby z Bonda m. in. gdzie
    > grał Q w MI6. Dowód na to, że grał nie tylko w Monty Python.

    Sadze, ze na podobnej zasadzie ja i wiekszosc moich znajomych nie
    mielibysmy problemow ze skojarzeniem aktorow z filmow z lat 70-ych.
    Bond....swietna rola Rogera Moore

  • 15. Data: 2008-02-24 18:45:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <1...@u...go
    oglegroups.com>,
    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Sadze, ze na podobnej zasadzie ja i wiekszosc moich znajomych nie
    > mielibysmy problemow ze skojarzeniem aktorow z filmow z lat 70-ych.
    > Bond....swietna rola Rogera Moore

    A to ciekawe.
    Chodziles w latach 70. do kina na Bonda?

    TA

  • 16. Data: 2008-02-24 19:40:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lut, 19:45, T...@s...in.the.world wrote:

    > A to ciekawe.
    > Chodziles w latach 70. do kina na Bonda?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/James_Bond

    W drugiej polowie lat 70-ych pojawilo sie zjawisko pirackiego kina -
    sala z telewizorem i w niej z kaset video puszczano filmy, ktorych
    spolszczone dialogi wlasciciel sprzetu czytal w zastepstwie lektora z
    kartki.
    Jak sie gdzies jechalo na wczasy, to czasem kilka tego typu przybytkow
    reklamowalo sie w danej miejscowosci.
    Byly tez roznego rodzaju kluby (np. fantastyki) gdzie rowniez
    najczesciej tak prezentowano filmy zza zelaznej kurtyny.

  • 17. Data: 2008-02-24 20:51:09
    Od: Sierp <s...@n...net>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > No wlasnie pisalem na innej grupie...
    > 'Perly przed wieprze'
    > Zrobilem szybka ankiete wsrod znajomych i z ta rozpoznawalnoscia jest
    > podobnie. W zwiazku z tym reklamy nie rozumieja...

    a jaką srednią wieku mają ci znajomi?
    i czy uwazasz, ze sa w grupie docelowej banku?

    Sierp

  • 18. Data: 2008-02-24 23:25:14
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    > reklama ma docierac do potencjalnego klienta w chwili, gdy zuje
    > kanapke przegladajac gazete i katem oka spoglada na telewizor.

    "moge powiedziec cos po polsku" : no w tym momencie to juz nie wiadomo
    czy sie smiac czy plakac
    pokolenie moherowych beretow na pewno pokocha pana J.C. :-)

  • 19. Data: 2008-02-25 07:30:39
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    >
    > Uwazasz, ze w Polsce super popularnoscia cieszy sie aktor z programu
    > nadawanego (i to kiedys) w godzinach nocnych poza czasem najwyzszej

    Lemur zwany Rollo
    Rybka zwana Wanda

  • 20. Data: 2008-02-25 07:57:38
    Od: Pete <n...@n...com>