  • 1. Data: 2008-02-23 18:09:31
    Temat: Płatność kartami kred. w internecie w EUR
    Od: Tolo <t...@g...com>

    Witam!

    Jestem zainteresowany tym w jaki sposób odbywają się płatności kartą w
    internecie w obcych walutach, np. w euro.
    Gdybym chciał zapłacić np. za płatne konto do którejś z gier on-line
    lub za cokolwiek innego, potrzebna mi jest karta z możliwością
    płacenia w internecie. Czyli z tego co wiem tylko kredytowymi (poza
    kilkoma wyjątkami) da się w internecie płacić.
    Czy w momencie płatności pobierana jest przez bank lub system
    obsługujący karty jakaś prowizja? Ile ona może wynosić? Czy waluta
    jest przeliczana po aktualnym kursie sprzedaży banku czy w jaki
    sposób? Czy zapłacę dokładnie tylko tyle ile jest wskazane na stronie
    internetowej czy są jakieś inne ukryte koszty (prowizje itp.)?

    Dziękuję z jakiekolwiek trafne informacje na ten temat.

  • 2. Data: 2008-02-23 22:12:29
    Temat: Re: Płatność kartami kred. w internecie w EUR
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > internetowej czy są jakieś inne ukryte koszty (prowizje itp.)?
    >
    > Dziękuję z jakiekolwiek trafne informacje na ten temat.

    Jeżeli karta jest rozliczana w euro to nie będzie niepotrzebnych
    przewalutowań i prowizji.
    Kurs w większości banków to właśnie kurs sprzedaży danej waluty.
    Na pewno zapłacisz dokładnie tyle w euro ile zobaczysz na stronie ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2008-02-24 07:54:25
    Od: Tolo <t...@g...com>

    On 23 Lut, 23:12, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Kurs w większości banków to właśnie kurs sprzedaży danej waluty.
    > Na pewno zapłacisz dokładnie tyle w euro ile zobaczysz na stronie ;-)

    Dzięki za informację ;)

  • 4. Data: 2008-02-26 23:30:36
    Od: " fotech" <e...@W...gazeta.pl>

    Tolo <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > kilkoma wyj=B1tkami) da si=EA w internecie p=B3aci=E6.
    > Czy w momencie p=B3atno=B6ci pobierana jest przez bank lub system
    > obs=B3uguj=B1cy karty jaka=B6 prowizja? Ile ona mo=BFe wynosi=E6? Czy
    waluta=

    > jest przeliczana po aktualnym kursie sprzeda=BFy banku czy w jaki
    > spos=F3b? Czy zap=B3ac=EA dok=B3adnie tylko tyle ile jest wskazane na
    stroni=
    > internetowej czy s=B1 jakie=B6 inne ukryte koszty (prowizje itp.)?
    >
    > Dzi=EAkuj=EA z jakiekolwiek trafne informacje na ten temat.

    chyba cos takiego by Ci sie przydało, nie kredytowa, w EURo, niedroga i
    dziala w sieci, choć płaska.

  • 5. Data: 2008-02-26 23:31:28
    Od: " " <e...@W...gazeta.pl>

    fotech <e...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > waluta=

    > stroni=

    > chyba cos takiego by Ci sie przydało, nie kredytowa, w EURo, niedroga i

    a link tu:)
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/Karta_
    debetowa_Visa_Euro/