  • 1. Data: 2008-02-24 01:37:54
    Temat: J. Cleese w reklamie BZ WBK
    Od: T...@s...in.the.world

    http://www.youtube.com/watch?v=ZjWYc30itxA

  • 2. Data: 2008-02-24 09:07:32
    Temat: Re: J. Cleese w reklamie BZ WBK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lut, 02:37, T...@s...in.the.world wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZjWYc30itxA

    widzialem wczoraj w TV - normalnie belkot.
    Nie wiadomo o co chodzi.

    reklama ma docierac do potencjalnego klienta w chwili, gdy zuje
    kanapke przegladajac gazete i katem oka spoglada na telewizor.

  • 3. Data: 2008-02-24 09:23:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lut, 10:07, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > widzialem wczoraj w TV - normalnie belkot.
    > Nie wiadomo o co chodzi.
    >
    > reklama ma docierac do potencjalnego klienta w chwili, gdy zuje
    > kanapke przegladajac gazete i katem oka spoglada na telewizor.

    Teraz w spokoju i skupieniu obejrzalem sobie na zalaczonym linku -
    swietne.
    Natomiast wczoraj w tv, w gronie rodzinnym, z nieczytelnym
    tlumaczeniem gdzies u dolu ekranu - 0 zrozumienia, mimo, ze wiedzialem
    ze taka reklama jest szykowana i zgrubsza znalem z zapowiedzi jej
    tresc.

    Zanim reklama sie opatrzy i bedzie rozpoznawalna, powinno sie ja
    rozbudowac (wiem - koszty wyswietenia drastycznie wzrosna) o dialog po
    polsku "odpowiadajacy" na wiekszosc kwestii aktora "Tak, wiemy, ze ma
    pan ciotke w Polsce"
    "Tak, wiemy, ze lubi pan pierogi"

    W dadatku, szczerze mowiac, nie kojarze tego aktora. Tj wiem kto to
    jest, bo czytalem zapowiedzi spota, ale na ulicy bym go nie poznal,
    ani nie jest specjalnie rozpoznawalny poza swoim wlasnym programem.

  • 4. Data: 2008-02-24 11:19:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    krzysztofsf wrote:

    > W dadatku, szczerze mowiac, nie kojarze tego aktora. Tj wiem kto to
    > jest,  bo czytalem zapowiedzi spota, ale na ulicy bym go nie poznal,
    > ani nie jest specjalnie rozpoznawalny poza swoim wlasnym programem.

    Nie bluźnij proszę cię, nie bluźnij ...

    p. m.

  • 5. Data: 2008-02-24 11:25:24
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]

    /ciach/

    > W dadatku, szczerze mowiac, nie kojarze tego aktora. Tj wiem kto to
    > jest, bo czytalem zapowiedzi spota, ale na ulicy bym go nie poznal,
    > ani nie jest specjalnie rozpoznawalny poza swoim wlasnym programem.

    Nie kojarzyc Johna Cleese to grzech ;-) ale sadzic, ze jest nierozpoznawalny
    wola o pomste do niebios :-P

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2008-02-24 11:32:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lut, 12:19, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Nie bluźnij proszę cię, nie bluźnij ...

    Atkinson i sp. Benny Hill sa bardziej rozpoznawalni.

    Uwazasz, ze w Polsce super popularnoscia cieszy sie aktor z programu
    nadawanego (i to kiedys) w godzinach nocnych poza czasem najwyzszej
    ogladalnosci?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Monty_Python

  • 7. Data: 2008-02-24 11:33:24
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > W dadatku, szczerze mowiac, nie kojarze tego aktora. Tj wiem kto to
    > jest, bo czytalem zapowiedzi spota, ale na ulicy bym go nie poznal,
    > ani nie jest specjalnie rozpoznawalny poza swoim wlasnym programem.

    Poleciales...

    A reklama jak reklama. Nie ma sie co nad nia rozwodzic...

    --
    Meehoo

  • 8. Data: 2008-02-24 11:34:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> writes:

    > Nie kojarzyc Johna Cleese to grzech ;-) ale sadzic, ze jest
    > nierozpoznawalny wola o pomste do niebios :-P

    Faktem jest, że mogliby tę reklamę poprzedzić kolejnym puszczeniem w
    tv "Hotelu Zacisze". Dosyć dawno już nie leciał chyba na żadnym naszym
    kanale...

    MJ

  • 9. Data: 2008-02-24 11:35:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lut, 12:25, "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>
    wrote:

    > Nie kojarzyc Johna Cleese to grzech ;-) ale sadzic, ze jest nierozpoznawalny
    > wola o pomste do niebios :-P

    Ta.... "gdzies go k...a widzialem....".

  • 10. Data: 2008-02-24 11:42:55
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Ta.... "gdzies go k...a widzialem....".

    Ta... to gdzies Ty sie k...a podziewal? ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka