    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: J. Cleese w reklamie BZ WBK
    Date: Sun, 24 Feb 2008 11:40:55 -0800 (PST)

    On 24 Lut, 19:45, T...@s...in.the.world wrote:

    > A to ciekawe.
    > Chodziles w latach 70. do kina na Bonda?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/James_Bond

    W drugiej polowie lat 70-ych pojawilo sie zjawisko pirackiego kina -
    sala z telewizorem i w niej z kaset video puszczano filmy, ktorych
    spolszczone dialogi wlasciciel sprzetu czytal w zastepstwie lektora z
    kartki.
    Jak sie gdzies jechalo na wczasy, to czasem kilka tego typu przybytkow
    reklamowalo sie w danej miejscowosci.
    Byly tez roznego rodzaju kluby (np. fantastyki) gdzie rowniez
    najczesciej tak prezentowano filmy zza zelaznej kurtyny.