  • 21. Data: 2008-02-25 16:37:54
    Temat: Re: J. Cleese w reklamie BZ WBK
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i...@i...ma.local.domain>,
    Pete <n...@n...com> wrote:

    > Hotel Zacisze

    Bond, Harry Potter, Poskromienie Zlosnicy (BBC), i in.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/John_Cleese

    TA

  • 22. Data: 2008-02-25 18:00:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Bond, Harry Potter, Poskromienie Zlosnicy (BBC), i in.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/John_Cleese

    Choc w zasadzie, to autor w polskiej wiki sie nie postaral. Chyba tez
    Cleese to mu sie tylko z Minitsrestwem Glupich Krokow kojarzy...

    Wiec raczej to:
    http://en.wikipedia.org/wiki/John_Cleese

    TA

  • 23. Data: 2008-02-25 19:55:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Bond, Harry Potter, Poskromienie Zlosnicy (BBC), i in.

    Nie zna Poskromienia Złośnicy, ale reszta to przecież epizody. Przy
    wcześniej wymienionych Cleese bardziej maczał palce.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2008-02-26 08:17:14
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Zrobilem szybka ankiete wsrod znajomych i z ta rozpoznawalnoscia jest
    > podobnie. W zwiazku z tym reklamy nie rozumieja...

    Nie tylko ty - Maciej Budzich z http://mediafun.pl przeszedł się po
    mieście z laptopem na którym pokazywał reklamę i kamerą którą nagrywał
    reakcje
    http://www.blog.mediafun.pl/index.php/2008/02/25/med
    iafun-oscary-videoblog/

    Bardzo mało osób poznało występującego aktora, bardzo mało. Kasa
    wyrzucona w błoto

    Tomek
    --
    Tomasz Tybulewicz - programista PHP
    http://tybulewicz.com/

  • 25. Data: 2008-02-26 15:44:45
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Tomasz Tybulewicz pisze:
> [...]
    iafun-oscary-videoblog/

    > Bardzo mało osób poznało występującego aktora, bardzo mało. Kasa

    No jak nie rozpoznalo - wiekszosc wiekszosc osob poznala goscia z
    widzenia, choc nie wiedziala, jak sie nazywa. Czesc nie wiedziala,
    kto to jest (w sensie co robi) ale wiedziala, ze to ktos znany.

    Ale wierz mi, ja nie wiem, jak sie teraz nazywa
    90% "artystów" z MTV - choc ich dobrze rozpoznaje

    Tak czy inaczej cos mi sie wydaje, ze po kilku wypowiedziach
    nie mozna powiedziec, ze kasa jest wyrzucona w bloto, nie?

    Zreszta przeczy temu fakt, ze na pl.biznes.banki na temat reklamy
    wywiazala sie dyskusja - a chyba nie uwazasz, ze o kazdej reklamie
    sie tu rozmawia?

    Sierp

  • 26. Data: 2008-02-26 16:06:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 16:44, Sierp <s...@n...net> wrote:

    > Zreszta przeczy temu fakt, ze na pl.biznes.banki na temat reklamy
    > wywiazala sie dyskusja - a chyba nie uwazasz, ze o kazdej reklamie
    > sie tu rozmawia?

    Bo kazdy wie, kto to jest Marek Kondrat ;)

  • 27. Data: 2008-03-03 13:01:04
    Od: Czyżyk <b...@n...czycos.com>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:
    > W dadatku, szczerze mowiac, nie kojarze tego aktora. Tj wiem kto to
    > jest, bo czytalem zapowiedzi spota, ale na ulicy bym go nie poznal,
    > ani nie jest specjalnie rozpoznawalny poza swoim wlasnym programem.

    :P)))