  • 1. Data: 2008-02-23 22:38:07
    Temat: Visa Radosc Zycia mbank -- czy to dobry wybor?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Rozgladam sie za karta, ktora bedzie spelniac dwie funkcje:
    1. Zapasowa karta.
    2. Dobry kurs przy platnosciach w euro.

    Warunki: musi byc tania, bo to zapas i wcale nie zamierzam wyrabiac
    rocznych norm, wiec moze sie nie udac zwolnienie.

    Wpadla mi w oko karta mbanku Radosc Zycia.
    Czy jest tu cos, na co musze zwrocic uwage przy opisanych wyzej
    zalozeniach?
    A moze jest karta, ktora bedzie jeszcze tansza? Jak rozumiem gdy wykonam 5
    transakcji zaraz po wydaniu karty (no problem) to nie dosc ze dostane 100
    zlotych (teraz taka promocja jest) to jeszcze karte bede mial na pierwszy
    rok za free, a na kolejne 30 zeta.

    Jest jakas tansza oferta?

  • 2. Data: 2008-02-23 22:42:25
    Temat: Re: Visa Radosc Zycia mbank -- czy to dobry wybor?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "ygreko" <...@...com> wrote in message
    > A moze jest karta, ktora bedzie jeszcze tansza?

    Tak, widze karte Polbanku, tyle ze kolega byl kilka dni temu w Dublinie i
    nie mogl nia zaplacic. Trzy razy odmowa, a problemu z limitem nie ma, o to
    jestem spokojny :). Nie chce karty, ktora bedzie robic problemy przy
    placeniu za granica, czy mbankowe sa lepsze pod tym wzgledem?

  • 3. Data: 2008-02-24 00:31:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 23 Feb 2008 23:38:07 +0100, ygreko wrote:

> [...]
    > zlotych (teraz taka promocja jest) to jeszcze karte bede mial na pierwszy

    "100 zł w prezencie!
    Promocja rozpoczęła się 20.11.2007 r. i dotyczy pierwszych 2500 osób."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-02-24 03:53:40
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sun, 24 Feb 2008 01:31:12 +0100, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Promocja rozpoczęła się 20.11.2007 r. i dotyczy pierwszych 2500 osób."

    "Liczba osób, które mogą wziąć udział w promocji do jej zakończenia: 1800."

    Myślałem, że szybciej im to pójdzie.

    AK

  • 5. Data: 2008-02-24 09:36:22
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> wrote in message

    > "Liczba osób, które mogą wziąć udział w promocji do jej zakończenia:
    > 1800."
    > Myślałem, że szybciej im to pójdzie.

    No ja tez, ale skoro jeszcze sa te stowki, to czemu nie skorzystac?
    Tyle, ze chyba sie jednak sklaniam ku Polbankowej karcie.
    Ktora bedzie lepsza przy platnosciach w Euro? Polbank czy mbank?
    Do wyplat z bankomatow mam mbank, a powiem szczerze, ze chetnie bym wzial
    karte Mastercard, bo same Visy w tym portfelu...

  • 6. Data: 2008-02-24 11:10:47
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > Do wyplat z bankomatow mam mbank, a powiem szczerze, ze chetnie bym wzial
    > karte Mastercard, bo same Visy w tym portfelu...

    najlepszy kurs ma karta polbanku bo rez ze bezposredni a dwa ze dobry :)
    ale karte mbanku wez 100zl daja ja juz ja wydalem :) teraz bede rezygnowal

  • 7. Data: 2008-02-24 18:20:33
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "max" <b...@a...pl> wrote in message
    > najlepszy kurs ma karta polbanku bo rez ze bezposredni a dwa ze dobry :)
    > ale karte mbanku wez 100zl daja ja juz ja wydalem :) teraz bede
    > rezygnowal

    No, jest to jakas mysl.

    A teraz zapytam uzytkownikow kk polbanku:

    jak z autoryzacja w Europie? Jak na razie mam jedyna informacje, ze
    sie nie udalo w trzech probach. To jest bardzo powazne ograniczenie
    funkcjonalnosci. Czy macie podobne wrazenia? Jak wam sie udalo korzystac z
    tej karty za granica?

  • 8. Data: 2008-02-24 21:41:04
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > A teraz zapytam uzytkownikow kk polbanku:

    a może KK MC ING - dają 50 zł , niski ew., limit do odnowienia za free
    500zł/m-c