  • 1. Data: 2008-02-23 14:55:34
    Temat: debetówka eurobanku - wrażenia
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    pojawiły się pytania i oto kilka faktów:

    1. nie służy do płatności w sieci,
    2. blokada po transakcji pojawia się od razu (dokonałem zakupu na Neste),
    widać kwotę autoryzacji oraz gdzie została dokonana ("transakcja
    bezgotówkowa; NESTE A24 POZNAN POZNAN") + data wygaśnięcia blokady (dla
    transakcji z 23.02 jest to 01.03), według mnie info o wygaśnięciu blokady
    nie jest potrzebne, ale nie przeszkadza,
    3. wypłatę z bankomatu (własny eurobanku) widać od razu w blokadach i
    jednocześnie zmniejsza dostępne na rachunku środki (w zasadzie rzecz
    oczywista) jednak nie ma jej jeszcze w historii rachunku,
    4. przy wypłacie z bankomatu nie ma info o stanie konta (dostępnych
    środkach), aby sprawdzić dostępne środki należy skorzystać ze specjalnej
    opcji (zgodnie z TOiP w bankomacie 1 zł, a wpłatomacie 0 zł),
    5. każda zmiana PINu jest płatna - 1,95 zł, (w niektórych bankach za
    pierwszą się nie płaci), jednak nie zmniejszyła ona kwoty dostępnych
    środków (pewnie zostanie rozliczona później), nie ma jej też w blokadach
    6. każdą blokadę widać osobno, a nie tylko ogólną kwotę (duży plus)!

    To byłoby na tyle. Debetówka eurobanku zastąpiła u mnie tę z Citi (już w
    klaserze).

    pozdr.
    RobertS

    ps
    chętnie wypróbowałbym kk eurobanku, ale nie mam tam żadnej historii
    kredytowej więc bez zaświadczenia o zarobkach karty nie dostanę, nie ma też
    opcji wymiany za inną kartę ani kk pod lokatę...