  • 1. Data: 2009-08-04 15:13:53
    Temat: Inzynier od kanałów nie lubi czytników
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Do tej pory mozna bylo mozna sciagac kursy NBP czytnikiem RSS. Geniusz
    Sławuś S., najwiekszy bankowiec wsród inżynierów czyszczenia kanalizacji (i
    geniusz robiacy MBA w jeden rok bez chodzenia na zajecia) stwierdzil jednak,
    ze taka usluga jest niepotrzebna. Nowy layout www.nbp.pl takij
    ekstrawagancji nie przewiduje.
    Wracajmy do jaskin.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 2. Data: 2009-08-04 15:29:17
    Temat: Re: Inzynier od kanałów nie lubi czytników
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wracaj pod stół i szczekaj: <http://rss.nbp.pl>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-08-04 15:47:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Wracaj pod stół i szczekaj: <http://rss.nbp.pl>

    Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.
    Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi
    literami????
    Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 4. Data: 2009-08-04 16:13:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SQLwysyn" news:h59l8l$209$1@news.onet.pl

    > Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.

    Nie w domu. On tak ze skrzypkiem na dachu rozmawia o finansach - psia ich
    mać psuedo ekonomiści z PISdowskiego* nadania :)

    *przepraszam za wulgaryzmy. Niestety w przypadku tej organizacji obłudy,
    kłamsta i fałszu negatywne emocje biorą górę.

    Ehh idę na spacerek do lasu - się uspokoić :)

  • 5. Data: 2009-08-04 16:26:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    SQLwysyn w <news:h59l8l$209$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.

    Czy ja cię wyzywałem gdzieś?

    > Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi
    > literami????

    Tu:
    <http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_wiecej.h
    tml>

    Potrzebujesz instrukcji klikania?

    > Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

    I normalny użytkownik znajduje, zamiast psioczyć bez podstaw

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2009-08-04 16:48:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 17:47:57 +0200, SQLwysyn napisał(a):

    > Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.
    > Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi
    > literami????

    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.
    html

    > Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

    Wszystko chcesz mieć na stronie głównej?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2009-08-04 16:51:35
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.
    html

    > Wszystko chcesz mieć na stronie głównej?

    A jaki jest standard?

    zyga

  • 8. Data: 2009-08-04 16:52:51
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    .
    > Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi
    > literami????

    Szukasz dziury w całym. Pokazano Ci link i udowodniono że nadal możesz je
    ściągać , to teraz masz pretensje że nie są na głównej . Jaki konkrentnie
    standard mówi że RSS mają być na głównej ???

    > Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

    Normalny użytkownik zanim zacznie narzekać znajdzie je po chwili na
    podstronie
    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_wiecej.ht
    ml

    i tyle
    pozd
    as

  • 9. Data: 2009-08-04 16:55:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 04 Aug 2009 18:51:35 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > A jaki jest standard?

    Czytelność. Po to wymyślono podstrony, by na głównej było tylko to, co
    najważniejsze.

    Choć te feedy mogliby podpiąć jako alternatywny zasób.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2009-08-04 19:09:00

    On 4 Sie, 18:55, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Czytelność. Po to wymyślono podstrony, by na głównej było tylko to, co
    > najważniejsze.
    >
    >  Choć te feedy mogliby podpiąć jako alternatywny zasób.

    W wielu portalach i blogach, rss sa widoczne w pasku adresu
    przegladarki, niezaleznie gdzie sie znajdujemy. klikniecie uruchamia
    ich prenumerate.
    Wg mni ejest to optymalne rozwiazanie.