  • 1. Data: 2009-08-04 08:53:36
    Temat: a niby banki takie tanie!!!!
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/wizyty
    -w-bankowym-okienku-moga-kosztowac-ponad-700-zl,1347
    583,4199

  • 2. Data: 2009-08-04 09:07:28
    Temat: Re: a niby banki takie tanie!!!!
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-04 10:53, ROSTER wrote:
    > http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/wizyty
    -w-bankowym-okienku-moga-kosztowac-ponad-700-zl,1347
    583,4199

    http://appfunds.blogspot.com/2009/08/jak-zaoszczedzi
    c-700-z.html

  • 3. Data: 2009-08-04 09:35:01
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    ok, dla mnie jest to oczywiste! Niemniej dostęp do Internetu nie jest i nie
    będzie długo dostepny dla wszystkich, zwłaszcza starszych ludzi. Na nich
    banki najwięcej zarabiają.

  • 4. Data: 2009-08-04 12:26:00
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 4, 11:35 am, "ROSTER" <r...@g...pl> wrote:
    > ok, dla mnie jest to oczywiste! Niemniej dostęp do Internetu nie jest i nie
    > będzie długo dostepny dla wszystkich, zwłaszcza starszych ludzi. Na nich
    > banki najwięcej zarabiają.

    Bez przesady z dwoch powodow:
    - wielu starszych ludzi, pozbawionych dostepu do internetu, nie
    posiada takze kont w banku
    - wielu starszych ludzi, pozbawionych dostepu do internetu - a nie
    pozbawionych konta, zazwyczaj nie bawi sie w takie sprawy jak przelewy
    w oddziale czy bankomaciki, karty debetowe itp tylko grzecznie
    wybieraja swoja rente/emeryture i licza kazdy grosik w zwiazku z czym
    potrafia pol miasta smigac zeby oplacic rachunki w punkcie, gdzie za
    to nie pobiera sie oplat [lub te oplaty sa minimalne] - chyba nie
    sadzisz, ze takie babcie [np. moja taka jest konto ma, kase wybiera i
    placi sama wszystko "manualnie" :)] robia po 10 przelewow
    miesiecznie? :)