  • 1. Data: 2009-08-04 08:31:21
    Temat: W Mbanku konkurs dla idiotów.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    W zasadzie to przede wszystkim nadaje sie na grupę gsm, ale Mbank też
    traktuje tu swoich klientów jak idiotów.
    http://media2.pl/telekomunikacja/54464-orange:-gotow
    ka-za-doladowanie.html

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-08-04 09:04:13
    Temat: Re: W Mbanku konkurs dla idiotów.
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    napisz proszę także dlaczego tak uważasz?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-04 09:19:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "ROSTER" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > napisz proszę także dlaczego tak uważasz?

    No to doładowuj i ślij smsy. I znowu doładowuj , zeby wysłać duuuuuuuużo
    smsów. Życzę wygranej.

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-08-04 09:36:41
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    Dziekuję za info, nie korzystam z orange. Konkures jak konkurs, nie trzeba z
    niego korzystać ;-))

  • 5. Data: 2009-08-05 08:34:37
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 4 Sie, 10:31, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > W zasadzie to przede wszystkim nadaje sie na grupę gsm, aleMbankteż
> [...]

    o warunkach konkursu piszemy otwarcie
    Jeśli są jakieś wątpliwości to pytaj

    MałgosiaK(mBank)

  • 6. Data: 2009-08-05 08:48:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MałgosiaK" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 4 Sie, 10:31, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > W zasadzie to przede wszystkim nadaje sie na grupę gsm, aleMbankteż
> [...]

    Ja wątpliwości nie ma ŻADNYCH. Dlatego nie skorzystam

    wiatrak

    MałgosiaK(mBank)

  • 7. Data: 2009-08-05 12:32:16
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    MałgosiaK <m...@g...com> napisał(a):

    > cja/54464-orange:-gotowka-za-doladowanie...

    > o warunkach konkursu piszemy otwarcie
    > Je=B6li s=B1 jakie=B6 w=B1tpliwo=B6ci to pytaj
    >

    > Ma=B3gosiaK(mBank)

    rzeczywiście konkurs jest tak idiotyczny że aż głupi...

    kto takie gówno wymyślił.

    doładuj konto wysyłaj smsy --- to może wygrasz a znając mbank to wygrasz
    wielkie g - to tylko oni mogli wymysleć hahahaah idiotyzm totalny

  • 8. Data: 2009-08-05 12:42:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > doładuj konto wysyłaj smsy --- to może wygrasz a znając mbank to wygrasz
    > wielkie g - to tylko oni mogli wymysleć hahahaah idiotyzm totalny

    Zastanawiam się co ci to przeszkadza, żę bank uważa, iż niektórzy jego
    klienci są klientami, którzy mogą być zainteresowani takim konkursem. Dużo
    wtopiłeś na takich rzeczach? Bo reagujesz bardzo emocjonalnie.

    Rozumiem, że z całą pewnością wiesz lepiej jak bank powinien zarabiać, ale
    wystarczy wyrazić tę myśl mniej emocjonalnie. Jeżeli wszyscy uznają ten
    konkurs za idiotyzm totalny, to bank na jego zorganizowaniu straci i
    następny tego rodzaju konkurs się po prostu nie pojawi...

  • 9. Data: 2009-08-05 12:56:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 05 Aug 2009 14:42:23 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > ten konkurs za idiotyzm totalny, to bank na jego zorganizowaniu straci i
    > następny tego rodzaju konkurs się po prostu nie pojawi...

    Hmmm bank pewnie nie straci, ale zwykli klienci prawdopodobnie nie wygrają

    http://tinyurl.com/konkursy-sms

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-08-05 13:01:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Hmmm bank pewnie nie straci, ale zwykli klienci prawdopodobnie nie wygrają
    >
    > http://tinyurl.com/konkursy-sms

    Jeśli to prawda co w tym artykule napisano (w co nie wierzę) to ci gracze są
    skazani na "bankructwo".