  • 1. Data: 2009-08-04 13:55:39
    Temat: mBank swoje stawki kredytowe ogłosi pewnie 7-go...
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Skoro wiborowi sie spadło...nowa strategia "aktywnego" zarządzania terminami
    ogloszenia stawek w pełnej krasie...

    george

  • 2. Data: 2009-08-04 16:37:08
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    > Skoro wiborowi sie spadło...nowa strategia "aktywnego"
    > zarządzania terminami ogloszenia stawek w pełnej krasie...

    Ogłosił to kilka godzin przed Twoim postem ;)

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=448

    --
    Pozdrawiam,
    menek

  • 3. Data: 2009-08-04 17:12:16
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "menek" <p...@o...menek> wrote in message
    > "george" <g...@v...pl> wrote in message
    >
    > Ogłosił to kilka godzin przed Twoim postem ;)
    >
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=448

    dzieki,
    poprzednio dostałem to w wiadomościach po zalogowaniu do konta,
    niestety tam tego nie ma nadal, stąd post. Mam nadzieje że ogłoszenie na www
    ma taka samą moc...

    george

  • 4. Data: 2009-08-04 18:34:18
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    > poprzednio dostałem to w wiadomościach po zalogowaniu do
    > konta

    Ja sobie nie przypominam komunikatów o zmianie interesującej
    mnie stawki po zalogowaniu :) Ale aktualności plus tabela
    pojawiająca się po kliknięciu na "Archiwum zmian stawek
    referencyjnych":

    http://www.mbank.pl/przewodnik/oprocentowanie/#tabs=
    1

    obowiązuje na pewno w moim przypadku zgodnie z zapisami
    umowy o kh. Doczytałem, że faktycznie bank ma na to pięc dni
    roboczych ale w moim przypadku akurat to nie ma znaczenia bo
    spłatę mam ustawioną pod koniec miesiąca ;)
    --
    Pozdrawiam,
    menek