  • 21. Data: 2009-08-05 14:56:19
    Temat: Re: Inzynier od kanałów nie lubi czytników
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h5adf9$875$1@node2.news.atman.pl...

    > On się kiedyś chwalil, że tego nicka ma z Kulem powiązanego.

    Nie z Kulem, tylko z SQLem durnoto. Uszy se przeczysc - słomą zresztą.
    Te, bezmóżdze, nauczylas sie juz czytac aby przeczytac o oplatach w ING w
    ToiP? Czy potrzebujesz lektora?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 22. Data: 2009-08-05 15:05:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "BG" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    >W artykule news:h59jae$t1h$1@news.onet.pl,

    > Jak prezesem tego samegu banku była specjalistka od prawa kanoniczego,
    > która publicznie, a nawet w mediach chlubiła się tym, że to Duch Świety
    > jej podpowiada jakie w banku podejmować decyzje, to wtedy cię to jakoś
    > nie raziło.

    Nie razilo bo ona byla profesjonalistka. Vide operacja denominacji. Czym sie
    zasłuzyl kanalarz? Brakiem reakcji na 44 % spadek kursu PLN?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 23. Data: 2009-08-05 15:53:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SQLwysyn" news:h5c8ng$v8k$1@news.onet.pl

    > Bo były na głównej. Teraz zostaly głęboko schowane.

    Nie wiem jak szukasz, ale kursy walut nadal są widoczne na stronie głównej.

  • 24. Data: 2009-08-06 07:34:42
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> popełnił(a):

    > Użytkownik "BG" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > To se murwa szukaj w ciemno na dziesiatkach podstron nbp. Normalny
    > webmaster daje info o rss na stronie głównej.

    Błąd. Normalny webmaster daje takie info na podstronie "Kursy walut" lub
    innej dotyczącej danego tematu (do nich link prowadzi ze strony głównej)

    Przykład, który podałeś powyżej stosują webmasterzy dla osób z ograniczonymi
    funkcjami pozwalającymi na normalne korzystanie z zasobów sieci.

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org