  • 1. Data: 2002-03-06 11:44:30
    Temat: Inteligo - rzut na taśmę?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy w związku z ostatnimi kłopotami właściciela Inteligo
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020225/ekonomia/ekon
    omia_a_8.html bezpieczne
    wydaje się wam inwestowanie tam w chwili obecnej większej kasy, powiedzmy ponad
    100 000 zł? Czy obecna akcja promocyjna, niejako wbrew ostatnim cięciom stóp
    procentowych, nie wygląda przypadkiem na próbę zgromadzenia jak największych
    depozytów w ostatnim możliwym momencie?

    Sishar

  • 2. Data: 2002-03-06 12:06:04
    Temat: Re: Inteligo - rzut na taśmę?
    Od: <m...@p...pl>

    Te niby podwyzszenie % to wylacznie marketingowy chwyt.
    Zna ktos moze srednia wielkosc depozytow dlugoterminowych w tym banku?

    Co do lapania Klientow - Inteligo idzie na sprzedaz (BG BERLIN ma problemy...)
    A na wartosc banku internetowego w najwiekszej mierze sklada sie ilosc
    Klientow... wiec nie dziwota ze baze chca miec jak najwieksza i robia co moga
    zeby ich pozyskac aby potem drozej calosc sprzedac

  • 3. Data: 2002-03-06 12:13:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    stóp
    > procentowych, nie wygląda przypadkiem na próbę zgromadzenia jak

    Pamietaj, ze to chyba jest procent dla srodkow od pewnego progu, nie dla
    wszystkich (ctak mi sie zdaje)
    Inteligo ma bardzo duzo klientow, a bardzo malo depozytow.
    Jakos ~300 mln zlotych. Niech znajdzie sie 10 osob po 100 000...
    Szczegolnie jesli wziac pod uwage, ze powzyej 50 tys jest sie zwolniony z
    wiekszosci uciazliwych oplat.

  • 4. Data: 2002-03-06 12:31:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    moga
    > zeby ich pozyskac aby potem drozej calosc sprzedac

    Ostatnio bylo wartosc klienta w Intelio 1000-1500 zl, w mBanku jakos
    2000-2500.
    Wiec chca podwyzyc srednia wartosc kilentow wlasnie ze wzgledu na
    zgromadzone depozytow a tym smaym podwyzszenie ceny.
    Cos mi sie wydaje, ze cwane posuniecie :)

    Najpierw zebrac jak najwiecej klientow - wprowadzic oplaty (te ukryte -
    niektorzy zanim by sie polapali bylioby schargowani np 2 x po 6 zl) -
    ksiegow kasa bylaby - szczegolnie na utrzymanie wyzeszego oprcentowania, a
    ludzie wycofaliby kase z mBanku do Inteligo.
    Jednym slowem duzo klientow, wysokie oprocentowanie, duzo depozytow.

    Tlumaczyloby to taki a nie inny sposob dostarczenia informacji o zmienie
    prowizji...

    Wtedy wartosc srednia jednego klienta wzroslaby niepomiernie - chociaz tak
    naprawde to tylko sztuczka ksiegowa :)

    a masowy odplyw ludzi spowodowal, ze musieli cos zrobic - wymyslili
    priogresywne oprocentowanie - szaraczkom dadza mniej kasy, a przyciagna tych
    najlpeszych.

    Co myslicie o takim rozwiaznaiu problemu??? :)

  • 5. Data: 2002-03-06 14:10:36
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    stóp
    > procentowych, nie wygląda przypadkiem na próbę zgromadzenia jak

    Osobiscie nie widze przeciwskazan.

  • 6. Data: 2002-03-06 14:23:29
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...
> [...]
    stóp
    > procentowych, nie wygląda przypadkiem na próbę zgromadzenia jak

    "Tonący brzytwy się chwyta"

  • 7. Data: 2002-03-06 14:24:31
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > "Tonący brzytwy się chwyta"
    W takim wypadku mozna tak powiedziec o kazdym banku przy jego kampani
    reklamowej.
    A moze jako tako samo Inteligo nie ma problemow i dalej prowadzi kampanie
    reklamowa?

  • 8. Data: 2002-03-06 14:27:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > "Tonący brzytwy się chwyta"

    Zeby nie bylo "brzydko" sie chwyta... :)

    Ja narazie trzymam cos ~120 zl, zobaczymy pozniej

  • 9. Data: 2002-03-06 15:01:18
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Ja narazie trzymam cos ~120 zl, zobaczymy pozniej
    Ja okolo 15 x wiecej, zobaczymy pozniej =)

  • 10. Data: 2002-03-06 16:03:24
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > Ja narazie trzymam cos ~120 zl, zobaczymy pozniej

    Ryzykant to Ty nie jesteś...