  • 1. Data: 2002-03-06 10:19:40
    Temat: nowa TOiP inteligo
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Nie wiem, czy wszyscy zauwazyli - TOiP inteligo ma kosmetyczne i nie tylko
    zmiany. Wprowadzone chyba na dniach...

    Pozdrawiam,

    Wojtek Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-03-06 10:29:22
    Temat: Re: nowa TOiP inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ja narazie wygrzebalem to:

    http://www.inteligo.pl/ointeligo/rada_klientow.html

  • 3. Data: 2002-03-06 10:36:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie wiem, czy wszyscy zauwazyli - TOiP inteligo ma kosmetyczne i nie tylko
    > zmiany. Wprowadzone chyba na dniach...

    hmm ale co sie zmienilo??? :)

  • 4. Data: 2002-03-06 10:44:19
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > hmm ale co sie zmienilo??? :)

    Glownie kosmetycznie, z tego, co widze.

    Jest cos tez o aktywnych klientach.

    Zaraz sie w to wgryze... Z tego, co widze, to wprowadzili juz to od 25
    lutego...

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-03-06 12:08:38
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > hmm ale co sie zmienilo??? :)

    Są nowe pozycje odnośnie nowego serwisu "Płacę SMSem" nie do końca dla mnie
    zrozumiałe:
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html

    Aktywowałem sobie ten serwis i w rozmowie z konsultantem powiedziano mi, że
    jeśli mam wykupioną usługę "serwis SMS" to nie będę już ponosił dodatkowych
    opłat w związku z usługą "płacę SMSem" ponieważ jest to TA sama usługa
    polegająca na wysyłaniu SMSów. Tymczasem w TOiP są dwie osobne opłaty 50 i 51
    za te usługi i w związku z tym narastają moje wątpliwości czy nie zapłacę
    podwójnie po 3-miesięcznym okresie promocji. Również na stronie
    http://www.inteligo.pl/oferta/place-sms-em.html
    w zakładce "Opłaty" powiedziane jest że cena za oba serwisy jest TAKA sam.
    Rozumiecie jednak chyba różnicę, że TA sama i TAKA sama to dwa różne znaczenia.

    Wracając do TOiP. Dziwna wydaje mi się pozycja 55 czyli opłata za zmianę obu
    serwisów. Zawsze wydawało mi się, że można korzystać alternatywnie z obu
    serwisów czyli "Płacę SMSem" i " Serwis SMS" a ten punkt świadczy o czymś innym.

    Czy ktoś ma może więcej informacji na ten temat ?

    Maciej K.

  • 6. Data: 2002-03-06 19:26:06
    Od: <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > w zakładce "Opłaty" powiedziane jest że cena za oba serwisy jest TAKA sam.
    > Rozumiecie jednak chyba różnicę, że TA sama i TAKA sama to dwa różne

    Z tego, co ja wywnioskowałem, to nie można mieć aktywnych obu usług
    równocześnie. Funkcjonalnośc serwisów SMS zawiera się w "Płacę SMSem"...

> [...]
    > serwisów czyli "Płacę SMSem" i " Serwis SMS" a ten punkt świadczy o czymś

    Jak wyżej. Płacę SMSem jest to serwis SMS powiększony o przelewy...

    Opłata będzie z pozycji płacę SMSem, która w opisie ma wszystkie fukcje
    standardowego serwisu SMS...

    Wojtek

    PS Zmieniono też tryb pobieranie opłąt miesięcznych - zawsze były pobierane z
    dołu, na zakończenie miesiąca. Teraz są pobierane z góry, za miesiąc przyszły,
    ostatniego dnia miesiąca poprzedniego...