  • 1. Data: 2002-03-06 10:09:13
    Temat: likwidacji ksiazeczki oszczednosciowej PKOBP
    Od: Marek Waszcz <m...@p...com>

    Czesc

    Zagadka.
    Zlikwidowalem ksiazeczke oszczednosciowa PKOBP na której bylo 0,55 PLN i od 1986
    roku nie byly naliczane odsetki. Jaką kwotę otrzymałem.
    Pozdrawiam
    Marek
    PS
    Może ktoś zna jakiś link z historycznymi tabela oprocentowania ksiazeczek
    oszczednosciowych. Chcialbym to sam policzyc i sprawdzic czy dobrze naliczono
    odsetki.

  • 2. Data: 2002-03-06 10:18:41
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Zagadka.
    > Zlikwidowalem ksiazeczke oszczednosciowa PKOBP na której bylo 0,55 PLN i
    od 1986
    > roku nie byly naliczane odsetki. Jaką kwotę otrzymałem.

    Mysle, ze musiales doplacic.
    na oko - 20 PLN
    ;-)

    Michal.

  • 3. Data: 2002-03-06 12:17:47
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Marek Waszcz" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    | Może ktoś zna jakiś link z historycznymi tabela oprocentowania ksiazeczek
    | oszczednosciowych. Chcialbym to sam policzyc i sprawdzic czy dobrze

    Jestem bardzo ciekaw bo sam mam starą książeczkę i ok.20 zł (wg starych
    pieniędzy). Jeśli to nie tajemnica (bo może stałeś się bogaczem) to proszę o
    info.

  • 4. Data: 2002-03-06 14:30:16
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    > Zagadka.
    > Zlikwidowalem ksiazeczke oszczednosciowa PKOBP na której bylo 0,55 PLN i
    od 1986
    > roku nie byly naliczane odsetki. Jaką kwotę otrzymałem.

    200 pln?
    Ja ostatnio bylem mile zaskoczony, kiedy likwidowalem
    ksiazeczke oszczednosciowa w PKOBP. Babcia wplacala
    po 20 pln miesiecznie przez jakoes 8 lat i uzbierala sie
    kwota 1700 pln, poszedlem zlikwidowac i sadzilem, ze
    dostane moze raptem 300 pln odsetek, tymczasem jakie bylo moje
    zdziwienie kiedy dostalem praktycznie drugie tyle!
    Konkretnie odsetek bylo ok. 1400 pln, az zaczalem sie
    zastanawiac czy dobrze zrobilem likwidujac... ;-)

    Stiwi

  • 5. Data: 2002-03-06 14:45:22
    Od: Marek Waszcz <m...@p...com>

    On Wed, 06 Mar 2002 11:09:13 +0100, Marek Waszcz <m...@p...com> wrote:

> [...]
    >oszczednosciowych. Chcialbym to sam policzyc i sprawdzic czy dobrze naliczono

    ODPOWIADAM
    Otrzymałem 2,29 PLN - nieźle co?
    Zastanawiam się czy dobrze mi policzyli. Likwidowałem w Kaliszu (już tam nie
    mieszkam). Nie była w ich systemie (chyba za stara) i musieli liczyć ręcznie.
    Trochę się z nimi pokłóciłem bo chcieli żebym się zgłosił za tydzień. ale mi
    nie odpowiadało przejechać specjalnie 250 km. W końcu po wizycie u kierownika
    zgodzili się przelać na konto. No i otrzymałem 2,29PLN.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2002-03-06 16:34:28
    Od: <c...@p...onet.pl>

    witam
    jakis tydzien temu zastanawialem sie nad wysokoscia oprocentowania ksiazeczek
    (bo tez mam jedna) i poprosilem o wyciag historyczny oprocentowania. teraz jest
    niskie (6,2%) ale w 1989 i 1990 było kilkaset procent w skali roku (chyba 200 i
    600 ale nie jestem pewien, a nie mam tego pod reka)
    pzdr
    Tomek