  • 11. Data: 2002-03-06 16:09:27
    Temat: Re: Inteligo - rzut na taśmę?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ryzykant to Ty nie jesteś...

    A bo porobilem przed zmiana lokaty na dlugi termin i kupilem dolary i czekam
    zeby je opylic po ladnym kursie...

  • 12. Data: 2002-03-06 16:16:33
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A bo porobilem przed zmiana lokaty na dlugi termin i kupilem dolary i czekam
    > zeby je opylic po ladnym kursie...

    wsadź je na avista walutowe w pekao i niech leżą.

  • 13. Data: 2002-03-06 16:33:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wsadź je na avista walutowe w pekao i niech leżą.

    Wybralem z BZWBK (az mi 1 dolar uroslo procentow :) i wsadzilem do Fortisa
    (na charga chce ladnie zapracowac ;))) ale chyba nici z tego cos mi sie
    zdaje :(((

  • 14. Data: 2002-03-06 16:46:21
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Wybralem z BZWBK (az mi 1 dolar uroslo procentow :) i wsadzilem do Fortisa
    > (na charga chce ladnie zapracowac ;))) ale chyba nici z tego cos mi sie
    > zdaje :(((

    a tam byś do nich dostał VC i opłata 10USD rocznie

  • 15. Data: 2002-03-06 16:59:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a tam byś do nich dostał VC i opłata 10USD rocznie

    Wiem :)
    Ale debeta to ja mam w BZWBK i niedlugo w Multi (przez 3 miesiace robie duzy
    ruch :).
    Mnie potrzebna chargowa bo KK nie dostane....
    Chociaz jak teraz patrzylem - Multi jak dla mnie jest zaje*** ze wzgledu na
    frikowe operacje w Internecie. Dlatego jak dostane VC to cala kasa i ruch
    poleci tam. Straci Fortis.

    BZWBK bylby ok, ale robie za duzo przelewow i 1,5 zl jak dla mnie za duzo za
    eliksir.

    P.S. W Pekao juz bylem :) Moj pierwszy bank :)) Gdyby Fortis nie obiecywal
    to bym sie nie wyniosl od niego, a tak...

    Ciekaw jestem czy wprowadza do Multi Jestem netk@rte - bo juz wtedy i
    Inteligo nie byloby potrzebne...

  • 16. Data: 2002-03-06 19:52:37
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Wiem :)
    > Ale debeta to ja mam w BZWBK i niedlugo w Multi (przez 3 miesiace robie duzy
    > ruch :).

    a ja debeta w VC walutową

    > Mnie potrzebna chargowa bo KK nie dostane....

    też nie dostanę więc używam visa concerto dlatego w pekao

> [...]
    > P.S. W Pekao juz bylem :) Moj pierwszy bank :)) Gdyby Fortis nie obiecywal
    > to bym sie nie wyniosl od niego, a tak...

    mnie fortis jakoś nie przekonywał:)

    > Ciekaw jestem czy wprowadza do Multi Jestem netk@rte - bo juz wtedy i
    > Inteligo nie byloby potrzebne...

    a z tego tak samo jak z mbanku zrezygnowałem ostatnio.

  • 17. Data: 2002-03-06 23:31:13
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    <s...@p...onet.pl> writes:

    > Witam
    >
    > Czy w związku z ostatnimi kłopotami właściciela Inteligo
    > http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020225/ekonomia/ekon
    omia_a_8.html
    > bezpieczne wydaje się wam inwestowanie tam w chwili obecnej większej
    > kasy, powiedzmy ponad 100 000 zł? Czy obecna akcja promocyjna,
    > niejako wbrew ostatnim cięciom stóp procentowych, nie wygląda
    > przypadkiem na próbę zgromadzenia jak największych depozytów w
    > ostatnim możliwym momencie?

    No, nie przesadzajmy. BGB ma kłopoty ale samo Inteligo ma się
    nienajgorzej i raczej zostanie (wraz z BGB Polska) sprzedane
    korzystnie i w celu kontynuacji działalności. Tak te pół roku temu,
    gdy chodziły pierwsze wiadomości o problemach BGB, ktoś ładnie
    spointował przeciąganie tych spraw na inteligo - "skoro plajta
    właściciela akcji powoduje plajtę firmy która te akcje wypuściła, to
    kupmy trochę akcji TPSA, ogłośmy bankructwo, TPSA splajtuje i może
    internet będzie za darmo".

    O środki w inteligo raczej bym się nie bał. Bardziej boję się, że po
    zmianie właściciela może zostać w ten czy inny sposób zepsuta oferta
    (bo np. nowy właściciel uzna, że najlepsze oprocentowanie to 1% a
    prowizja to 10 PLN/miesiąc).

    A promocje w celu ściągania klientów i opłaty w celu poprawienia
    bilansu? Jedno i drugie zwiększy cenę, a BGB chce jak najwięcej
    zarobić...