  • 1. Data: 2002-03-06 12:08:05
    Temat: [BZWBK][negatywny] Koniec walk o podwyższenie limitu :-(
    Od: Kamil jońca <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Swego czasu opisywałem jak to do podwyższenia limitu na KK w BZWBK
    jest potrzebne ponowne zaświadczenie o zarobkach, i pytałe o sens
    zapisu o możliwości podwyższenia limitu w opisie karty.
    Ale po kolei:
    1. styczeń 2002 - mija 6 miesięcy od wydania KK, wysyłam do CK BZWBK
    wiosek o podwyzenie limitu
    2. luty (połowa) wysyłam do rzecznika klienta w BZWBK mail-a dlaczego
    nikt się do mnie nie odezwał
    3. mijają tydzień(albo 2) - cisza.
    4. Piszę na pbb - dzień później dostaję odpowiedź od rzecznika, że
    kontaktował się z centrum kart i że mój wniosek jest niekompletny
    (Brak tego nieszczęsnego zaświadczenia o zarobnkach)
    5. Ja mu odpisuję, że po półrocznej współpracy oczekuję że bank będzie
    mnie potrafił ocenić.

    6. Dziś dzwoni (przestraszona) z oddziału w mojej sprawie i prosi o
    złożene zaświadzczenia. Może mi ktoś z listy (bo wygąda na to że w
    banku nie bardzo) odpowie na kilka pytań:
    a) dlaczego pani w oddziale była przestrraszona faktem, że nie miała
    mnie zapisanego (jako składającego wniosek),
    skoro ja wysłałem bezpośrednio do CK i wyraźnie to
    napisałem później rzecznikowi ?
    b) Ile trzeba spałacać w terminie całe zadłużenie karty aby,
    mimo braku umowy o pracę przestać być trę^H^H^H
    niewiarygodnym.

    Coś mi się wydaje, że się przeproszę z kartami debetowymi - przy
    obecnych stopach procentowych przewaga KK nad debetową dla mnie
    zaczyna być niewielka.

    KJ