  • 11. Data: 2002-02-05 09:43:09
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Od: Dentarg <...@i...com>

    On Mon, 4 Feb 2002 18:53:19 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Z jednej strony zmiany wprowadzone przez Inteligo bardzo mnie obruszyly.
    >Z drugiej jednak - smieszy mnie podejscie niektorych ludzi.
    >Czy jeszcze sa na swiecie tacy naiwni, ze mysla, ze ktos da im cos za
    >darmo???
    Za darmo ? A to ze daje im moja kase to pikus ? Wiesz co ? Ja Ci moge
    poprowadzic konto za darmo jak mi dasz tyle kasy ;)).

    >Ci ktorzy najwiecej krzycza (naprawde nie wiem - czy takie trudne jest
    >utrzymac 100 zl na rachunku) - podobni sa do tych, ktorzy kupuje komorke za
    >grosz a pozniej sie dziwia, ze nie dosc, ze trzeba placic abonament przez
    >dwa lata to jeszcze rachunki kosztuja tyle ze glowa mala....
    Nie chodzi o to ze nie mozna miec 100 zl na koncie, ale o to ze ja np
    nie lubie byc przez cos takiego ograniczany. Pojde do sklepu i co ?
    Zobacze ze mam juz tylko 100 zl na koncie i bede ograniczal sie w
    zakupach ? Bez przesady. Nie bede przeciez liczyl z kalkulatorem
    sredniego salda za ostatni okres rozliczeniowy zeby wiedziec ile mam
    zostawic na koncie przed koncem miesiaca ... Po za tym oceniasz
    wszystkich przez Twoj pryzmat, zarabiasz xx k PLN ma miesiac i myslisz
    ze kazdy tyle zarabia ...

    >Akurat sposob na zdobycie nowych klientow przez Inteligo jest skuteczny, ale
    >baardzo nieefektywny - sami bylismy swiadkami spammerow - zaloz konto
    >Inteligo - zyskasz 50 zlotych - i informacje - konto jest darmowe nie musisz
    >nic tam rtzymac.
    Akurat u mnie w rodzinie zalozylem 3 konta w promocji, z czego 1 jest
    wykorzystywane jako lokata (troche kasy jest). A na 2 jest ciagle te
    50 zl od inteligo ... nie ma problemu z tym zeby doplacic tam kolejne
    50 czy 100 zl, ale chodzi raczej o oplate za nieaktywna karte, ktora i
    tak przez 2 lata miala byc darmowa ... to jest po prostu oszukiwanie
    klienta ... w telefonii komorkowej jak masz w promocji 20 darmowych
    minut przez 2 lata to po 3 miesiacach Ci tego nie likwiduja ...

    >No i ludzie zarabiali - przechytrza glupi bank.
    >A teraz krzyk - ze trzeba placic....
    Krzyk jest przede wszystkim o to w jaki sposob inteligo informuje
    klientow o podwyzkach ... mowi ze to zmiany na lepsze, ze jest taniej
    i funkcjonalniej ...

    >W normalnym banku - praktycznie w wiekszosci kont trzeba zadeklarowac jakas
    >tam minimalna wplate, wiecej niektore banki wymagaja jakiejs wplaty od...
    Tylko ze normalny bank na 200 oddzialow, zatrudnia 2000 osob i dlatego
    musi miec oplaty ...

    >Reasumujac - sam fakt wprowadzenia oplat troche uderzyl takze w "uczciwych"
    >klientow, ale jesli traktowali oni ten bank jako podstawowy to te oplaty ich
    >i tak nie przeraza.
    Wprowadzenie oplaty 1zl/mc za karte ktora i tak nie chce dzialac w
    wiekszosci sklepow inetowych w USA i miala byc darmowa przez 2 lata to
    IMHO lekkie przegiecie ...

    >A lowcy darmowych kart i uslug... Przeniosa sie do mBanku jesli tam nie maja
    >jeszcze kont :)
    Nie chodzi raczej o darmowosc, ale wspolczynnik jakosc/cena. I w tej
    chwili mBank wygrywa z Inteligo na calym froncie ... ciekawe jak
    bedzie po wprowadzeniu obslugi rachunkow firmowych w mBanku.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 12. Data: 2002-02-05 10:18:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Za darmo ? A to ze daje im moja kase to pikus ? Wiesz co ? Ja Ci moge
    > poprowadzic konto za darmo jak mi dasz tyle kasy ;)).

    Jaka kase? Wiekszosc przeciez ludzi zakladala konto, zarabiala odsetki i z
    konta nie korzystala juz.
    Bank placicl 100 zl + kurier + pakiety + utrzymanie + koszty marketingu i
    ludzi i tak dalej.
    A Ty ile dajesz mu zarobic, jesli problemem jest trzymanie 100 zl?

> [...]
    > zostawic na koncie przed koncem miesiaca ... Po za tym oceniasz
    > wszystkich przez Twoj pryzmat, zarabiasz xx k PLN ma miesiac i myslisz

    Nie rozsmieszaj ludzi. To po co takiej osobie konto? Sam przelew na to konto
    kosztuje np. na poczcie (be jesli nie ma kasy to jak inaczej przeleje 3
    zl) - to jest 3/100 sumy! To jak sie bedziesz ograniczal? Widocznie masz
    jeszcze jakies karty w innych bankach - dziwi Cie, ze bank chce zebys
    bardziej z jego konta korzystal??? Mnie nie

> [...]
    > klienta ... w telefonii komorkowej jak masz w promocji 20 darmowych
    > minut przez 2 lata to po 3 miesiacach Ci tego nie likwiduja ...

    Sorry - to raczej ty chciales oszukac Inteligo. Bo dawali kase za darmo w
    sumie 100 zl. Rozumiem, jesli to byloby konto mailowe - ok, ale nie gdy bank
    dopaca do infolinii (korzystales przeciez), telefonow, kurierow, kart,
    pakietow startowych i tak dalej i tak ldaej.
    Moze trzeba bylo 1000 zalozyc sobie kont - mialbys niezly zysk 1000 x 50
    zl - tylko czy myslisz, ze bank to instytucja charytatywna???
    Dobrze miales prawo tak robic, skoro dawali, ale....
    ale teraz masz prawo to konto zamknac jesli ci nie jest potrzebne!

    > Krzyk jest przede wszystkim o to w jaki sposob inteligo informuje
    > klientow o podwyzkach ... mowi ze to zmiany na lepsze, ze jest taniej
    > i funkcjonalniej ...

    I ciagle podnoszony argument ze mialo byc darmowo a nie jest, ze chamstwo bo
    100 zl wprowadzili..
    Ja tez na Inteligo trzymalem ~100 zl - bo nie widzialem potrzeby zeby
    rtzymac wiecej - uzywalem do platnosci w inecie...

    > Tylko ze normalny bank na 200 oddzialow, zatrudnia 2000 osob i dlatego
    > musi miec oplaty ...

    Musi, nie musi - pozarabia na czyms innym.
    To jest nowy rynek, o ograniczonej ekspansji jak narazie. Nie wiem czy ty
    chcialbys tylko dopklacac i doplacac do interesu...

    > Wprowadzenie oplaty 1zl/mc za karte ktora i tak nie chce dzialac w
    > wiekszosci sklepow inetowych w USA i miala byc darmowa przez 2 lata to
    > IMHO lekkie przegiecie ...

    Nigdzie nie czytalem, ze ma byc darmowa? Mnie dziala _prawie_ zawsze (np w
    godzinach przetwarzania nie dziala). Czy oplata 1ki to lekkie przegiecie??
    No nie wiem - dla mnie istnienie jakichkiolwiek oplat jest lekko.. ale
    widzialy oczeta co braly - wiec dlaczego masz teraz pretensje? Ze ktos nie
    chce zbankrutowac?

    > Nie chodzi raczej o darmowosc, ale wspolczynnik jakosc/cena. I w tej
    > chwili mBank wygrywa z Inteligo na calym froncie ... ciekawe jak
    > bedzie po wprowadzeniu obslugi rachunkow firmowych w mBanku.

    Nie jestem pewien. Funkcjonalnosc konta Inteligo jest jednak moim zdaniem -
    chociaz wole mBank lepsza.
    I mowisz o _tej chwili_ = gdy mBank ma tak niskie oprocentowanie, ze plakac
    sie chce.
    Zobaczymy jak wejda oplaty - a wejsc jakies musza.

  • 13. Data: 2002-02-05 13:20:18
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > Kto mi teraz powie ze ufa i nie boi sie przekazac znacznej ilosc gotowki
    > do banku - Inteligo??!

    Ja powiem - że nie boję się przekazać moich pieniążków do Inteligo.
    (niezależnie jakie kwoty uznać za "znaczne")

    Rozumiem wszystkich dla których świat się zawalił - oto trzeba
    płacić za coś co było za darmo. Kto ma gdzie - niech ucieka.
    Moim zdaniem bank do takich ludzi (<100zł) więcej dokładał niż był wart tzw
    zysk marketingowy (### tyś klientów).
    Mam również nadzieję, że Ci co uciekają rozumieją sytuację osób zostających.
    Dla mnie sytuacja niemal zupełnie się nie zmienia. Serwis SMS -1zł karta +1zł.
    Dodatkowym kosztem jest 30gr za bankomat ale nie wydaje mi się to przesadzone
    biorąc pod uwagę że dostaje cięgle rozwijający się produkt (np.: SMS Money).
    After all i tak odstetki pokrywają koszty więc myślę, że jeszcze długo
    nie będę miał dokąd uciekać.

    I bardzo proszę nie rozśmieszajcie mnie z wsółczynnikiem jakość/cena,
    w zetknięciu mBank/Inteligo. Myślę że bardziej kwalifikującym było
    by użycie cana/możliwości a jeśli chodzi o te ostatnie to Inteligo jest daleko
    z przodu (sztandarowy przykład Serwis SMS i SMS Money).

    Pozdrawiam wszystkich Inteligo'wców,
    OnLee

  • 14. Data: 2002-02-05 14:17:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Antara" <g...@p...com> wrote in message
    > Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ja do Inteligo przeniosłem rach. firmowy z uwagi na cenę przelewów , a
    że
    > robie ich
    > dość dużo mocno się zawiodłem. A miało być tak pięknie..........

    Jeśli robisz dużo przelewów to w MultiBanku są na kontach firmowych po 50
    groszy.

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-02-05 14:18:54
    Od: "Antara" <g...@p...com>

> [...]

    robie ich
    dość dużo mocno się zawiodłem. A miało być tak pięknie..........

    Pozdry

  • 16. Data: 2002-02-05 14:30:00
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli robisz dużo przelewów to w MultiBanku są na kontach firmowych po 50
    > groszy.

    Ale jak długo jeszcze ? :))))

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-02-05 14:31:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 03:30:00PM +0100, Antara wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Ale jak długo jeszcze ? :))))

    Jak skonczy sie "promocja". W mBanku juz sie konczy ;-)

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-02-05 15:10:59
    Od: <y...@y...pl>

    Witam

    > Faktem jest ze Ban w ten spsoob sam siebie reklamowal jako bank darmowy,
    > bank , gdzie nie ma zadnych wymogow co do wymogu posiadania jakiejs na nim
    > gotowki
    <ciach>
    I to był powód pierwszy dla którego założyłem to konto, które z czasem miał
    przejąć formalnie nieletni(10 lat) jeszcze syn(bo w brew pozorom długa
    historia rachunku też sie czasem przydaje)
    Mój syn właśnie z tego konta kożysta (płaci sobie przez internet)
    Jego kieszonkowe jakie tam trafia nie zawsze wynosi 100 zł.
    > Karta rowniez miala byc bezplatna i taka  z zalozenia byla byc  przez co
    > najmniej 2 lata!
    I to był powód 2
    > Pytam sie wiec co sie takiego nagle zmienilo ze Bank tak nagle zmienil
    > swoj stosunek do klienta?!@!
    Jakby kaski zaczynało brakować?

    > Co za problem dogadac sie z rodzinka zeby zalozyc dla nich odpowiednia
    > ilosc kont (nawet jakby nie byli tym bankiem zainteresowani - bo za
    > darmo!) Przelwac odpowiednie sumy na te konta, aby daly pocent 1% i juz
    > nabija sie pieniazki oraz w konsekwencji spowrotem wszystko przelewa do
    > jednego swojego pozostawiajac wolne pozostale, a o wczesniejszych kontach
    > - "mozna juz zapomniec" :)))
    Znam taki przypadek.
    Ja zarobiłem 50 zł na koledze syna bo on też chciał mieć takie konto i uprosił
    rodziców.
    >ciach<

    > Kto mi teraz powie ze ufa i nie boi sie przekazac znacznej ilosc gotowki
    > do banku - Inteligo??!
    Napewno nie ja.
    Właśnie wysłałem wniosek o zamknięcie konta i rozglądam się za internetowym
    kontem dla dziesięciolatka.
    Może się dogadam w Izzybanku

    Yorge

  • 19. Data: 2002-02-05 15:28:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    5 Feb 2002 14:20:18 +0100, w
    <5...@n...onet.pl>, <o...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Myślę że bardziej kwalifikującym było
    > by użycie cana/możliwości a jeśli chodzi o te ostatnie to Inteligo jest daleko
    > z przodu (sztandarowy przykład Serwis SMS i SMS Money).

    Masz rację -- ten wskaźnik Inteligo ma dużo większy :)).

  • 20. Data: 2002-02-05 17:45:57
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Masz rację -- ten wskaźnik Inteligo ma dużo większy :)).

    chyba nie wyczuł subtelnosci, gdzie licznik a gdzie mianownik ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam