    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Date: Tue, 5 Feb 2002 11:18:46 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Za darmo ? A to ze daje im moja kase to pikus ? Wiesz co ? Ja Ci moge
    > poprowadzic konto za darmo jak mi dasz tyle kasy ;)).

    Jaka kase? Wiekszosc przeciez ludzi zakladala konto, zarabiala odsetki i z
    konta nie korzystala juz.
    Bank placicl 100 zl + kurier + pakiety + utrzymanie + koszty marketingu i
    ludzi i tak dalej.
    A Ty ile dajesz mu zarobic, jesli problemem jest trzymanie 100 zl?

    > Nie chodzi o to ze nie mozna miec 100 zl na koncie, ale o to ze ja np
    > nie lubie byc przez cos takiego ograniczany. Pojde do sklepu i co ?
    > Zobacze ze mam juz tylko 100 zl na koncie i bede ograniczal sie w
    > zakupach ? Bez przesady. Nie bede przeciez liczyl z kalkulatorem
    > sredniego salda za ostatni okres rozliczeniowy zeby wiedziec ile mam
    > zostawic na koncie przed koncem miesiaca ... Po za tym oceniasz
    > wszystkich przez Twoj pryzmat, zarabiasz xx k PLN ma miesiac i myslisz
    > ze kazdy tyle zarabia ...

    Nie rozsmieszaj ludzi. To po co takiej osobie konto? Sam przelew na to konto
    kosztuje np. na poczcie (be jesli nie ma kasy to jak inaczej przeleje 3
    zl) - to jest 3/100 sumy! To jak sie bedziesz ograniczal? Widocznie masz
    jeszcze jakies karty w innych bankach - dziwi Cie, ze bank chce zebys
    bardziej z jego konta korzystal??? Mnie nie

    > Akurat u mnie w rodzinie zalozylem 3 konta w promocji, z czego 1 jest
    > wykorzystywane jako lokata (troche kasy jest). A na 2 jest ciagle te
    > 50 zl od inteligo ... nie ma problemu z tym zeby doplacic tam kolejne
    > 50 czy 100 zl, ale chodzi raczej o oplate za nieaktywna karte, ktora i
    > tak przez 2 lata miala byc darmowa ... to jest po prostu oszukiwanie
    > klienta ... w telefonii komorkowej jak masz w promocji 20 darmowych
    > minut przez 2 lata to po 3 miesiacach Ci tego nie likwiduja ...

    Sorry - to raczej ty chciales oszukac Inteligo. Bo dawali kase za darmo w
    sumie 100 zl. Rozumiem, jesli to byloby konto mailowe - ok, ale nie gdy bank
    dopaca do infolinii (korzystales przeciez), telefonow, kurierow, kart,
    pakietow startowych i tak dalej i tak ldaej.
    Moze trzeba bylo 1000 zalozyc sobie kont - mialbys niezly zysk 1000 x 50
    zl - tylko czy myslisz, ze bank to instytucja charytatywna???
    Dobrze miales prawo tak robic, skoro dawali, ale....
    ale teraz masz prawo to konto zamknac jesli ci nie jest potrzebne!

    > Krzyk jest przede wszystkim o to w jaki sposob inteligo informuje
    > klientow o podwyzkach ... mowi ze to zmiany na lepsze, ze jest taniej
    > i funkcjonalniej ...

    I ciagle podnoszony argument ze mialo byc darmowo a nie jest, ze chamstwo bo
    100 zl wprowadzili..
    Ja tez na Inteligo trzymalem ~100 zl - bo nie widzialem potrzeby zeby
    rtzymac wiecej - uzywalem do platnosci w inecie...

    > Tylko ze normalny bank na 200 oddzialow, zatrudnia 2000 osob i dlatego
    > musi miec oplaty ...

    Musi, nie musi - pozarabia na czyms innym.
    To jest nowy rynek, o ograniczonej ekspansji jak narazie. Nie wiem czy ty
    chcialbys tylko dopklacac i doplacac do interesu...

    > Wprowadzenie oplaty 1zl/mc za karte ktora i tak nie chce dzialac w
    > wiekszosci sklepow inetowych w USA i miala byc darmowa przez 2 lata to
    > IMHO lekkie przegiecie ...

    Nigdzie nie czytalem, ze ma byc darmowa? Mnie dziala _prawie_ zawsze (np w
    godzinach przetwarzania nie dziala). Czy oplata 1ki to lekkie przegiecie??
    No nie wiem - dla mnie istnienie jakichkiolwiek oplat jest lekko.. ale
    widzialy oczeta co braly - wiec dlaczego masz teraz pretensje? Ze ktos nie
    chce zbankrutowac?

    > Nie chodzi raczej o darmowosc, ale wspolczynnik jakosc/cena. I w tej
    > chwili mBank wygrywa z Inteligo na calym froncie ... ciekawe jak
    > bedzie po wprowadzeniu obslugi rachunkow firmowych w mBanku.

    Nie jestem pewien. Funkcjonalnosc konta Inteligo jest jednak moim zdaniem -
    chociaz wole mBank lepsza.
    I mowisz o _tej chwili_ = gdy mBank ma tak niskie oprocentowanie, ze plakac
    sie chce.
    Zobaczymy jak wejda oplaty - a wejsc jakies musza.